Ik heb even een korte vraag over werken met offertes:
Ik wil de klant mijn offerte ondertekend laten terugsturen, de vraag is nu hoe die ondertekening precies werkt.
Moet ik mijn eigen handtekening er alvast onder zetten, of eerst de klant laten tekenen en daarna pas zelf ondertekenen, of hoor ik een offerte zelf niet te ondertekenen? Mijn kvk nummer, gegevens e.d. staan er natuurlijk al allemaal op.
Het gaat om een opdracht van ongeveer 2500 euro, dus de klant en ik willen van de offerte een officiële overeenkomst maken. Maar aangezien ik hem met de post opstuur, wil ik weten hoe dat ondertekenen dan gaat.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mathijs
mathijs
Ik heb even een korte vraag over werken met offertes:
Ik wil de klant mijn offerte ondertekend laten terugsturen, de vraag is nu hoe die ondertekening precies werkt.
Moet ik mijn eigen handtekening er alvast onder zetten, of eerst de klant laten tekenen en daarna pas zelf ondertekenen, of hoor ik een offerte zelf niet te ondertekenen? Mijn kvk nummer, gegevens e.d. staan er natuurlijk al allemaal op.
Het gaat om een opdracht van ongeveer 2500 euro, dus de klant en ik willen van de offerte een officiële overeenkomst maken. Maar aangezien ik hem met de post opstuur, wil ik weten hoe dat ondertekenen dan gaat.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3575-offertes-laten-ondertekenen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag