Het aanbieden van (digitaal) drukwerk dat binnen 24 uur verzendklaar is. Oplages t/m 1000 exemplaren dezelfde dag nog met de transporteur mee. Veelal de volgende dag voor 12.00 uur geleverd.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Wij willen mensen de mogelijkheid geven om tegen scherpe tarieven (zijn in veel gevallen de voordeligste) toch snel drukwerk te ontvangen. En om mensen ook onder de 1000 exemplaren een alternatief te bieden voor offsetdrukwerk.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is één andere website die zich richt op digitaal drukwerk, echter is deze zo onoverzichtelijk dat een leek op het gebied van drukwerk dit niet begrijpt. Daarnaast gebruiken ze termen als 'glad' papier etc. , erg ruim begrip dus!
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop te weten te komen waarom mensen wel of niet zouden bestellen, wat de verbeterpunten van de website zijn en ik hoop te weten te komen wat de eerste reactie van de mensen is. We zijn nu twee weken onderweg en hebben wel een aantal orders mogen ontvangen, echter zijn we benieuwd naar jullie mening! Alvast bedankt!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
FerryL
FerryL
Omschrijving van je concept:
Het aanbieden van (digitaal) drukwerk dat binnen 24 uur verzendklaar is. Oplages t/m 1000 exemplaren dezelfde dag nog met de transporteur mee. Veelal de volgende dag voor 12.00 uur geleverd.
Link: http://www.printsprinter.nl
P.s. het betreft hoge kwaliteit digitaal drukwerk, vergelijkbaar met offset drukwerk.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Het aanbieden van allerlei soorten drukwerk via http://www.drukwerk-centrum.nl , vooral offset en rotatiedrukwerk.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Wij willen mensen de mogelijkheid geven om tegen scherpe tarieven (zijn in veel gevallen de voordeligste) toch snel drukwerk te ontvangen. En om mensen ook onder de 1000 exemplaren een alternatief te bieden voor offsetdrukwerk.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is één andere website die zich richt op digitaal drukwerk, echter is deze zo onoverzichtelijk dat een leek op het gebied van drukwerk dit niet begrijpt. Daarnaast gebruiken ze termen als 'glad' papier etc. , erg ruim begrip dus!
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop te weten te komen waarom mensen wel of niet zouden bestellen, wat de verbeterpunten van de website zijn en ik hoop te weten te komen wat de eerste reactie van de mensen is. We zijn nu twee weken onderweg en hebben wel een aantal orders mogen ontvangen, echter zijn we benieuwd naar jullie mening! Alvast bedankt!
Groet,
Ferry
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35836-wat-vinden-jullie-van-deze-nieuwe-drukwerk-webshop-graag-jullie-mening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
36 antwoorden op deze vraag