Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JoostP
Ik, arme ondernemer, ben bezig met het invullen van het formulier kwijtscheldingsverzoek lokale belastingen. Op de eerste bladzijde van dit formulier wordt om het inkomen gevraagd . Is me niet duidelijk wat voor inkomensspecificatie ik als zelfstandig ondernemer mee moet sturen, omdat dit geen jaaropgave mag zijn en ik dus niet de fiscale aangifte 2010 (die van 2011 heb ik nog niet) waar mijn jaarinkomen opstaat, kan meesturen. Er wordt gevraagd om een inkomensspecificatie van de laatste maand. Ik denk dat ik dan maar een print van de V & W rekening meestuur, maar de vraag is dan weer, van welke maand? Zou dat de maand voor de dagtekening (31-1-2012) moeten zijn, dus december 2011? Of de maand voordat ik het kwijtscheldingsverzoek indien, dus februari 2012?