Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DBFotografie
Ik begrijp dat het voor alle ondernemers (dus niet alleen starters) mogelijk is om investeringen gedaan in de periode 2009-2011 willekeurig af te schrijven. Ik begrijp ook dat je de daardoor de mogelijkheid hebt om juist eerder veel af te schrijven of juist de afschrijving uit te stellen. Volgens mij betekent dit ook dat je het ene jaar meer kan afschrijven dan het andere jaar. Hoewel je niet meer dan 50% kunt afschrijven in het jaar van aankoop.
Nu mijn vraag:
Als je bijvoorbeeld de afschrijving van een investering gedaan in 2010 wilt uitstellen, zit daar dan een beperking aan? Ik bedoel, hoe lang zou je de afschrijving kunnen uitstellen?