Onderstaande wilde ik even met jullie delen en misschien hebben jullie een idee. Mijn vader 77 jaar oud start een LTD. Nu willen wij een rekening openen bij een bank. Gewoon een betaalrekening, willen geen krediet, alleen een rekening courant met pin functie. Twee banken te weten de ABN AMRO en de Rabobank weigeren dit. In eerste instantie roept men de leeftijd van de bestuurder en als tweede de LTD. Ik vindt dit leeftijdsdiscriminatie!
Mag dit zomaar. De bank loopt helemaal geen risico, we willen alleen een rekening om te betalen, ontvangen en te pinnen niet meer en niet minder.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
GertjanM
GertjanM
Goedemiddag allemaal,
Onderstaande wilde ik even met jullie delen en misschien hebben jullie een idee. Mijn vader 77 jaar oud start een LTD. Nu willen wij een rekening openen bij een bank. Gewoon een betaalrekening, willen geen krediet, alleen een rekening courant met pin functie. Twee banken te weten de ABN AMRO en de Rabobank weigeren dit. In eerste instantie roept men de leeftijd van de bestuurder en als tweede de LTD. Ik vindt dit leeftijdsdiscriminatie!
Mag dit zomaar. De bank loopt helemaal geen risico, we willen alleen een rekening om te betalen, ontvangen en te pinnen niet meer en niet minder.
Jullie nog opmerkingen en ideeën?
Groet Gertjan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36029-bank-weigert-rekening-op-grond-van-leeftijd-en-tweede-een-ltd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag