Mijn eerste post hier, en gelijk een (ietwat dringende) vraag.
Ik freelance al een tijdje, maar eigenlijk alleen met goede kennissen en met mondelinge overeenkomsten. Nu heb ik morgen echter een eerste gesprek met een mogelijke opdrachtgever voor een spoed klus.
Nu is mijn vraag hoe je globaal zoiets aanpakt in het eerste gesprek als het gaat om de offerte en de overeenkomst? Hoe en wanneer kaart je dat eigenlijk aan? Leek mij verstandig om hierover eerst even wat feedback te krijgen als referentie :). Het gaat overigens om een relatieve kleine opdracht, zou een mondelinge overeenkomst ook kunnnen?
Zou iemand mij hierin kunnnen adviseren (voor vrijdag ;))?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stimpson
Stimpson
Hallo,
Mijn eerste post hier, en gelijk een (ietwat dringende) vraag.
Ik freelance al een tijdje, maar eigenlijk alleen met goede kennissen en met mondelinge overeenkomsten. Nu heb ik morgen echter een eerste gesprek met een mogelijke opdrachtgever voor een spoed klus.
Nu is mijn vraag hoe je globaal zoiets aanpakt in het eerste gesprek als het gaat om de offerte en de overeenkomst? Hoe en wanneer kaart je dat eigenlijk aan? Leek mij verstandig om hierover eerst even wat feedback te krijgen als referentie :). Het gaat overigens om een relatieve kleine opdracht, zou een mondelinge overeenkomst ook kunnnen?
Zou iemand mij hierin kunnnen adviseren (voor vrijdag ;))?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3605-eerste-gesprek-offerte-en-overeenkomst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
36 antwoorden op deze vraag