Een klant van me maakt gebruikt van iDeal op zijn website, die ik heb gebouwd. Nu zijn het niet echt superveel betalingen, maar de laatste 2 weken heeft de klant al paar keer de volgende foutmelding gehad:
Beste iDEAL merchant,
Er is ten minste één fout geconstateerd in uw iDEAL Basic verzoek:
List of errors:
* Consumer Message: Betalen met iDEAL is nu niet mogelijk. Probeer het later nogmaals of betaal op een andere manier.
* Error message: Failure in system
* Error details: System generating error: acquirer
Als u deze melding structureel krijgt, verzoeken wij u vriendelijk de iDEAL Basic winkel implementatie te controleren.
Voor meer informatie kunt u http://www.ideal.nl raadplegen of contact opnemen met de ING iDEAL servicedesk.
Begrijpelijk dat de klant bij mij aan de bel trekt met het verzoek er iets aan te doen. Maar bij mijn weten kan ik er niets aan doen, omdat het probleem bij de bank ligt. Frappante is wel dat dit van de laatste week of 2 is, terwijl het daarvoor al een paar jaar nooit problemen gaf.
Iemand enig idee of iDeal de laatste tijd met veel storingen heeft te kampen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fvddungen
fvddungen
Hallo,
Een klant van me maakt gebruikt van iDeal op zijn website, die ik heb gebouwd. Nu zijn het niet echt superveel betalingen, maar de laatste 2 weken heeft de klant al paar keer de volgende foutmelding gehad:
Begrijpelijk dat de klant bij mij aan de bel trekt met het verzoek er iets aan te doen. Maar bij mijn weten kan ik er niets aan doen, omdat het probleem bij de bank ligt. Frappante is wel dat dit van de laatste week of 2 is, terwijl het daarvoor al een paar jaar nooit problemen gaf.
Iemand enig idee of iDeal de laatste tijd met veel storingen heeft te kampen?
Zelfstandige loonslaaf
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36271-ideal-storing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag