Ga naar inhoud

Baby rompertjes groothandel

Geplaatst:

robinw

Hallo leden,

Ik hoop dat ik dit bericht in het goede topic plaats. Ik ben bezig met een webwinkel in baby rompertjes. En dan vooral met de leuke grappige teksten op het rompertje. Nu was mijn vraag of iemand een goede leverancier weet.

Alvast bedankt,

Robin

Featured Replies

Geplaatst:

Wouter Hol

Ik hoop dat ik dit bericht in het goede topic plaats.

Vraag en aanbod had beter geweest ;)
Geplaatst:

Christine

Nu was mijn vraag of iemand een goede leverancier weet.

Dan vraag ik me af, als ondernemer begin je een bedrijf in een markt waar je affiniteit mee hebt en die je een beetje kent, of je begint met een product waar je veel van weet. Me dunkt dat als je een web shop begint in product X, dat je dan genoeg ingevoerd moet zijn in markt X dat je zelf weet welke spelers er in de markt zoal zijn?

Geplaatst:

SimonV

Nu was mijn vraag of iemand een goede leverancier weet.

Dan vraag ik me af, als ondernemer begin je een bedrijf in een markt waar je affiniteit mee hebt en die je een beetje kent, of je begint met een product waar je veel van weet. Me dunkt dat als je een web shop begint in product X, dat je dan genoeg ingevoerd moet zijn in markt X dat je zelf weet welke spelers er in de markt zoal zijn?

Je vorige topic werd hierom gesloten... >;(

Wel een indrukwekkende switch: van tablets & controllers naar rompertjes!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.