• 0

Sparren - met wie?

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Vraag me af hoe jullie dit doen??

 

[titel verduidelijkt - mod]

 

Een topic op HL openen ;D

 

Nee, zonder gekheid; ik spar veel met m'n broer. Hij is ook ondernemer, wat beter in het rationeel denken en verkopen en is altijd eerlijk en recht door zee. Ook val ik met regelmaat m'n moeder lastig, juist omdat zij geen ondernemer is heeft ze vaak wel een frisse kijk op dingen. Daarnaast probeer ik toch wel eens per week te gaan lunchen/koffie drinken met een collega (concurrent, hoe je het wilt noemen). Niet alleen om er eens uit te zijn, maar ook om over ontwikkelingen en recente projecten te praten.

 

Er zijn een aantal sparring initiatieven hier in Utrecht (waarvan er 1 door een HL georganiseerd is), misschien is er ook zo iets bij jou in de buurt te vinden?

Link naar reactie
  • 0

Sparren is een van de vele manieren om de objectieve kijk te waarborgen. Een visie bespreken met verschillende personen uit het bedrijfsleven, maar ook zeker met 'leken' op dit gebied, zorgt er voor dat je innovatief en ruimdenkend blijft. Daarnaast is het ook ontzettend leuk om met familie en/of vrienden bepaalde meningen te bespreken; voor mij levert dit ook nog eens een extra boost aan motivatie op.

 

 

Voor op maat gemaakte ondernemingsplannen kunt u bij www.bcw-ondernemingsplan.nl terecht

Link naar reactie
  • 0

Beste Rob,

 

mijn beste sparring partners zijn leken. Ik gooi een topic in de groep of houd dit tegen een persoon aan die de ballen verstand heeft van het onderwerp en dat levert vaak een nieuwe, duidelijke visie uit een andere invalshoek op.

 

Ook zoek ik vergelijkingen met betrekking tot een bepaald probleem en vraag dan aan een expert op dat gebied hoe hij/zij met e.e.a. omgaat.

 

Sparren is sowieso goed, onmisbaar vind ik. Goed topic dus, bedankt!

 

groet,

 

John

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.