• 0

hoe vindt ik een partner voor mijn deal van de dag website

beste higherlevels,

 

ben net begonnen met mijn "deal van de dag" site maar weinig traffic en verkoop. iemand enig ideë hoe vind ik een commerciële partner voor samenwerking tbv b2b/btc sales en marketing. natuurlijk google zou je meteen zeggen maar google is te groot. of ken je toevallig iemand???

 

alvast bedankt

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb je een marktonderzoek gedaan en weet je dus hoeveel van dit soort sites er op dit moment operationeel zijn en er inmiddels ook weer verdwenen zijn omdat ze er geen droog brood mee konden verdienen?

 

Maar goed, stel dat je dat inderdaad weet en je evengoed overtuigd bent van jouw potentie. Wat voor een partner bedoel je dan precies? "Commerciële partner" is nogal breed. Leg eens uit wat je zoekt.

Link naar reactie
  • 0

Je zal bedrijven moeten zien te vinden die producten bij je willen aanbieden of zelf producten inkopen om aan te bieden ( voorlopig voor bedrijven niet interessant om aanbiedingen bij jete plaatsen)

Daarna eens kijken op promodeals.nl via sites van hun zal je de meeste omzet binnen moeten halen zolang je niet goed in Google staat en veel nieuwsbrief leden hebt.

 

En dat is dus van belang: zo snel mogelijk een bestand met nieuwsbrief leden opbouwen.

Link naar reactie
  • 0

dankje Vossie, promodeals.nl kende ik niet, dat is inderdaad een hele goede tip.

 

mijn deal website heeft een zeer aantrekkelijke naam maar of het gaat lukken natuurlijk weet je nooit en ook nog inmiddels zijn er meerdere deal sites.

 

en met commerciële partner bedoel ik iemand met wie ik die deze website kan exploiteren, die wil/kan en potentie heeft om offline en online site te promoten in dagbladen, web en misschien tv en radio, iemand zoals TMGroep of een andere dagkrant uitgeverij. dat alles kost veel geld en ik alleen zou dat nooit aan kunnen, vandaar dat ik een partner bedrijf zoek. en ik wil waarschijnlijk ook een percentage aan goede doelen doneren.

 

mgv

Link naar reactie
  • 0

Eerste stap lijkt me open kaart spelen met wat je doet... waar sta je? Van niks naar landelijke bekendheid!?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
dat alles kost veel geld en ik alleen zou dat nooit aan kunnen, vandaar dat ik een partner bedrijf zoek.

 

even voor de goede orde, je zoekt gewoon een geldschieter.

 

Vraag niet om geld ! Met enige regelmaat worden op dit forum oproepen gesplaatst voor investeerders of andere geldschieters om te participeren in een bepaald initiatief.

Dat mag dus NIET !

Het is bij wet veboden om publiekelijk participatievoorstellen te doen (wet toezicht effectenverkeer van 1995) Daarnaast is HigherLevel een discussieforum waar dit soort oproepen niet thuishoren.

 

deze al gelezen?

 

Eerste stap lijkt me open kaart spelen met wat je doet... waar sta je? Van niks naar landelijke bekendheid!?

 

Lijkt me een goed plan en dan kan je gelijk vertellen wat je met die goede doelen voor ogen hebt.

 

Link naar reactie
  • 0

landelijk zou fijn zijn want naam van de site is zeer toepasselijk, denk ik.

 

met goede doelen bedoel ik dat ze gewoon een kleine percentage krijgen van de verkoop van een bepaalde deal op mijn website. en geldschieter zoek ik niet maar wel iemand die alle marketing en sales acties goed en betrouwbaar kan uitvoeren want dat is niet mijn vakgebied. dus ik zoek iemand betrouwbaar die zijn werk goed doet. ik kijk naar prijs kwaliteit verhouding maar naar wie moet ik kijken, een reclame bureau een uitgeverij of een enkele freelancer die goed is met SEO en social media. dus wat is moeite en geld waard.

 

mvg

Link naar reactie
  • 0

Er zijn al aantal landelijke kranten die een dergelijke dagdeal site hebben.

Zoals de door jou genoemde TMG die eigenaar is van Groupdeal.

Of wegener met sweetdeal.

 

Ik werk regelmatig met dit soort dagdeal sites samen maar dat groepje wordt wel steeds beperkter omdat er een hoop zijn die met veel bombarie zich bij mij aanmelden en bepaalde aantallen orders beloven en uiteindelijk helemaal niks presteren (regelmatig 0 orders of slechts een handje vol). Maar ondertussen waren dit altijd wel de sites die de hoogste eisen hadden.

Krijg nog regelmatig verzoeken van dit soort sites (deze mailen vaak alle aanbieders die op de grote dagdeal sites staan).

 

Maar ik ben wel eens benieuwd naar je site om te zien wat voor bijzonders het is.

Link naar reactie
  • 0

Wellicht een open deur maar je hebt het over traffic genereren en percentage van de verkoop van een bepaalde deal, dit lijkt mij gewoon affiliate marketing.

 

95% van alle dealsites (ook de grote zoals Groupon) zijn aangesloten bij bureaus zoals Zanox/M4N/Daisycon om traffic te genereren. Indien je hier niet bij aangesloten bent zul je of zelf middelen moeten hebben om de site/deals onder de aandacht te brengen, zoals bijvoorbeeld Wegener met Sweetdeal, of bereid zijn om veel tijd & geld te steken in promotie.

Dagaanbieding en korting website http://allthedeals.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.