Even Voorstellen

Aanbevolen berichten

Weet het van de prijzen, beetje flauwe bui. Ben ook duurder dan een student die wat web scriptjes in elkaar steekt.

 

Heb dus ook even op je site gekeken en vielen me paar dingen op:

 

- plaatjes zijn beetje afgezaagd en lijkt jatwerk

- geen onderscheid tussen LCD en CRT monitor (zijn voor veel mensen verschillende produkten)

- bestelformulier is een beetje knullig, moet met pen en papier bestelnummers gaan opschrijven (terwijl ik achter een PC zit!)

 

Kijk eens naar http://www.oscommerce.com, kant en klare gelikte webshop. Even vertalen naar het Nederlands en beetje aanpassen aan je eigen smaak en je kunt je concentreren op de verkoop en support.

 

Suc6

 

Link naar reactie

Ik heb als moderator even ingegrepen en twee topics van th-computers samengevoegd en zijn vreselijke spam verwijderd.

 

Tim gedraag je een beetje, dit forum gaat over innovatie en ondernemersschap. Geeft je mening, stel je vraag maar ga geen reclame maken.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

En gooi die lelijke netstat teller ook maar weg :) Vraag je hosting provider naar hun stats service. Die is wellicht net zo duidelijk en zonder een icon op je site.

 

Mocht je foto's willen gebruiken, http://www.sxc.hu/ vind je er een boel die te gebruiken zijn mits je de regels goed leest.

 

Verder zou ik ook voor osCommerce gaan als webshop en je plaatjes rechts boven wat verbeteren, zien er erg rommelig uit.

 

Succes verder.

 

Wat me wel op valt is dat er steeds meer en meer een eigen computer zaak beginnen.

 

Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.