Ik wil voor een nieuwe service die in maart begin, lokaal een test gaan doen om de service onder de aandacht te brengen. Ik was eraan het denken aan de huis aan huis mailing van post.nl. (reclame bij de dagelijkse post)
Heeft iemand hier ervaring mee, wat is de gemiddelde response ,1%?
Zijn er andere goede direct marketing services om een nieuwe service te promoten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rocro
rocro
Hallo,
Ik wil voor een nieuwe service die in maart begin, lokaal een test gaan doen om de service onder de aandacht te brengen. Ik was eraan het denken aan de huis aan huis mailing van post.nl. (reclame bij de dagelijkse post)
Heeft iemand hier ervaring mee, wat is de gemiddelde response ,1%?
Zijn er andere goede direct marketing services om een nieuwe service te promoten?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36567-postnl-huis-aan-huis-mailing-effectief/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag