Erik van Wegen

Junior
  • Aantal berichten

    23
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Erik
  • Achternaam
    van Wegen
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    CheckHealth
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

Erik van Wegen's trofeeën

  1. We zijn de afgelopen dagen bezig geweest om een aantal verandering door te voeren. Veel mensen die gereageerd hebben zullen hun punten verbeterd zien! Zo zijn de contrasten hoger geworden, het leest inderdaad een stuk prettiger! Ook hebben we op alle pagina headings toegepast. De slider heeft een twee keer zo lange ververs-tijd. De Homepage (http://goo.gl/t0SHD) is een stuk korter en overzichtelijker geworden, het stuk 'klanten' is eruit gehaald, net als het posten van comments (onbedoeld stond dit nog aan). Daarnaast hebben we afbeeldingen toegevoegd; gezonde mensen, de medische handeling, arts, werkomgeving, logo's van partners. Zo ziet de pagina van het basisonderzoek (http://goo.gl/P2FAM) er veel beter uit, met afbeelding, opvallende en contrasterende headings. Ook hebben we de sidebar gevuld met links de meest belangrijke onderzoeken en een 'Bel Mij Terug'-functie. Tevens hebben we de over ons pagina (http://goo.gl/MznLF) ge-update. Dit vertelt nu het verhaal van onze organisatie. Ik kijk uit naar jullie reacties, jullie hebben ons enorm geholpen met geven van een frisse kijk :)
  2. Bedankt voor jullie input! We gaan volgende week aan de slag om de belangrijkste veranderingen door te voeren, hopelijk willen jullie dan er nog een keer naar kijken.
  3. Bedankt voor jullie reactie! @bas: Ja, daar zit wel wat in. We hebben bewust gekozen om op de homepage een vrij precieze 'overview' weer te geven. Voor verschillende verkeersbronnen (AdWords, Visitekaartjes, Mailings etc) hebben we aparte landingspagina's die veel korter zijn en waar de verdere content verdeeld is over meerdere pagina's. @Starterscoach: Je hebt helemaal gelijk! 1. De call-to-action moet meer naar voren komen. We willen het 'Bel mij terug'-formulier omkaderen, en op de diepere pagina's in de sidebar een contact-widget plaatsen met uitnodigende titel. 2. Het over-ons gedeelte is nog van de oude organisatiestructuur. We zijn momenteel met een tekstschrijver onze WHY-BE-DO aan het opstellen, dit zal het over-ons gedeelte volledig vervangen. Een foto van een huis met een groen gazon is inderdaad een goede! Is het een ethisch bezwaar om niet de foto van het daadwerkelijke kantoor te nemen? Voorlopig werken wij namelijk vanuit huis... 3. Er komt op iedere productpagina een foto van desbetreffende onderzoek. 4. We zullen naast het postbus adres ook het vestigingsadres vermelden. Bedankt voor de input!
  4. Omschrijving van je concept: Wij zijn gespecialiseerd in Preventief Medisch Onderzoek. Onze artsen bezoeken bedrijven die onder hun werknemers een PMO willen laten uitvoeren. Dit bedrijf is sinds kort zelfstandig geworden na een afsplitsing van een grotere artsenorganisatie. Een van onze USP's is dat wij op dit moment (zo ongeveer) de voordeligste partij zijn. Daarnaast wordt door ons het PMO altijd op locatie uitgevoerd. Onze website: http://goo.gl/t0SHD Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: We hebben deze website volledig in eigen beheer gemaakt. Veel tijd gaat zitten in de techniek en SEO. Dat laatste is een proces wat nu goed ingericht is en veel aandacht zal blijven krijgen. Wat betreft de organisatie zelf, op dit moment voeren we ook verschillende PMO's uit. Het bedrijf is dus actief. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Wij willen PMO aan alle bedrijven aanbieden tegen een zo'n laag mogelijk bedrag om een speciale reden. Onze visie is dat preventie erg nuttig is en het veel frequenter dan eens per vier jaar uitgevoerd moet worden. Met ons lage tarief maken we dit mogelijk. Niet alleen realiseren wij dus een besparing op korte termijn maar wij dragen vooral bij aan de besparing op lange termijn, voor werknemer, werkgever en de BV Nederland. Het gaat ons dus niet om geld verdienen maar om Nederland gezonder te maken. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: 1. PMO is altijd op locatie. Dit bespaart werknemers (en de werkgever) een hoop tijd en dus geld omdat ze niet naar een onderzoekslocatie hoeven af te reizen. 2. Medisch onderzoek door arts. Veel arbo-diensten/preventiewerkers maken gebruik van verpleegkundigen of doktersassistenten. Onze visie is dat door het inzetten van een arts de werknemer gelijk een consult krijgt en waarborgen wij de kwaliteit van het PMO. 3. Gericht en eerlijk advies. Geen onderzoeken aanbieden die eigenlijk geen zin hebben maar wel geld in het laatje brengen. Onze visie is dat we Nederland gezonder willen maken, niet meer geld verdienen. 4. Voordelige keus. Ons PMO is op dit moment de scherpst geprijsde. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Ik sta voor alle vormen van feedback open. Omdat we de website in eigen beheer hebben gemaakt is er misschien tunnel visie ontstaan en hebben we onbewust oogkleppen op. Schroom niet je ongezouten mening te geven als je dat wilt!
  5. De website ziet er erg goed uit. Met name het one-step-checkout proces. Proficiat! Een korte vraag; is het mogelijk om van deze combinatie producten een (enigszins mooie) one-product webshop van te maken? Denk bijvoorbeeld aan een iBood-constructie. Of komt er dan veel handmatig code werk bij kijken?
  6. Erg mee eens! Al blijft het natuurlijk bespottelijk dat onze bedrijfsgegevens verkocht worden, zelfs wanneer hier geen toestemming voor gegeven is.. Laten we die weg maar niet inslaan, daar is genoeg over geschreven. Inderdaad al genoeg over geschreven dus misschien teveel om te zeggen dat je voor de meeste mail(bestanden) van de KvK kan 'afmelden' Wij hadden bij de inschrijving aangegeven van geen enkele derde partij iets te willen ontvangen. Helaas toch gebeurt. Wel een goede ervaring: Een kleine wijziging in de bedrijfsgegevens was vandaag in 2 minuten geregeld, zonder papieren. KvK Amsterdam. Was uit gegaan van een kwartier, dus erg aangenaam.
  7. Wij geloven niet in pop-ups bij het openen van de website. Wij werken op een van onze websites met CALL-TO-ACTION's. Geen pop-up, maar een aantal klikbare infographics, foto's, symbolen die de gebruiker lokken voor een volgende klik met een bepaald doel. Je geeft zo de bezoeker een aantal opties en als je de vervolgpagina's ook op deze manier inricht kan je de bezoeker gaan sturen met een uiteindelijk doel als aanmelden, registreren of iets kopen, etc.)
  8. Wij zitten in de medische sector (B2B) en na wat markt onderzoekt blijkt dat er vrijwel geen klanten te vinden zijn via Admarkt. Helaas, een extra vijver is altijd welkom. Google is inderdaad soms prijzig. Alhoewel, de ROI is erg goed, dus wij hebben eigenlijk weinig te klagen.
  9. Wij hadden lange tijd een campagne lopen, waarvan de eerste toegevoegde advertentie het best bleef scoren. De andere advertenties werden minder gerouleerd, ondanks dat dit aan stond! Is het dan zo dat de eerste advertentie toch het best is, of doen we dan toch iets verkeerd?
  10. Zoals de poster hierboven is het verstandig om natuurlijk richting de toekomst te kijken, maar dat mes snijdt wel aan twee kanten. Bij de onderhandeling zou ik ook rekening houden met het groeipotentieel van de organisatie!
  11. Wij werken via Skype met een online telefoonnummer. Het grote voordeel is dat de kosten relatief laag zijn. Tevens, als je achter een laptop werkt, is het helemaal fijn werken.
  12. Zoals hierboven wordt beschreven is MailChimp een bijzonder fijn programma om mee te werken. Wij zijn het sinds kort gaan gebruiken en zijn louter positief. De workflow is even inregelen, maar zodra het werkt is het super!
  13. Hier sluit ik mij volledig bij aan. Probeer je doelgroep via internet te benaderen, woningstylisten, of desnoods aannemersbedrijven die huizen opknappen. Folderacties hebben namelijk naast een verkopende werking, ook een branding functie. In mijn ogen is dit een veel te dure optie voor de hoeveelheid respons die je zult krijgen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.