Ik ben bezig met het ontwikkelen van een site waarbij mensen elkaar moeten vinden die dicht elkaar in de buurt wonen. Daarom wil ik bij aanvang mijn marketing richten op 1 bepaalde stad of regio, om vanuit daar steeds uit te breiden op basis van regio's. Is dit mogelijk bij internetmarketing? Google-ads op basis van IP-adressen ofzo? Ik vroeg me dit af en ik dacht ik post het hier.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lennie4life
lennie4life
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een site waarbij mensen elkaar moeten vinden die dicht elkaar in de buurt wonen. Daarom wil ik bij aanvang mijn marketing richten op 1 bepaalde stad of regio, om vanuit daar steeds uit te breiden op basis van regio's. Is dit mogelijk bij internetmarketing? Google-ads op basis van IP-adressen ofzo? Ik vroeg me dit af en ik dacht ik post het hier.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36655-online-marketing-gericht-op-1-regio-of-stad/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag