Onlangs hebben wij voor onze bloemenwinkel een extra website gemaakt. Deze website richt zich specifiek op een apart onderdeel van ons werk, namelijk het bruidsbloemwerk. De website naam is www.bruidswerkspecialist.nl
Om ons te onderscheiden van andere bloemisten, meer informatie te bieden en professioneel over te komen is de website gebouwd. Inmiddels is de site nu 3 maanden online en hebben wij een stijging in het aantal orders gerealiseerd van circa 1000%. Een vertienvoudiging om het simpel te stellen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De site is gebouwd nadat wij een internet marketingonderzoek hebben gepleegd onder aanstaande trouwparen. Wij vroegen hen wat ze van een bloemist verwachten, hoe ze willen bestellen, welke info ze zoeken e.d.. Op basis daarvan is de site inhoudelijk vorm gegeven. De site is persoonlijk en naar ons gevoel vrij overzichtelijk. Op het gebied van bruidsbloemwerk is er veel mogelijk. Wij hopen de klant genoeg informatie te geven dat het vertrouwen groeit tijdens het bezoek aan onze site.
Uit het onderzoek is namelijk gebleken dat de prijs en het vertrouwen in de bloemist de grootste factoren zijn die de klant doet besluiten om een bezoek aan de winkel af te leggen. Om dit vertrouwen vanaf de 1e oogopslag op de website te geven hebben wij foto's van zowel een skyline van R'dam en het Capelse gemeentehuis.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Met ons concept willen wij de grootste leverancier voor bruidsboeketten worden in de regio Zuid Holland.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er zijn nagenoeg geen websites in Nederland die zich puur en alleen richten op deze tak van de bloembinderij. In veel voorkomende gevallen staat de informatie zeer beknopt in 1 pagina verwerkt op de website van de bloemist zelf.
Wij willen vertrouwen en professionaliteit uitstralen zonder daarbij duur over te komen. Wij geven inzicht in onze prijzen wat slechts een beperkt aantal bloemisten doen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Graag zou ik feedback ontvangen over mijn website. Eventuele fouten in de tekst en eventuele aanpassingen. Wat mis jij op de website en wat is handig om toe te voegen.
De website is gebouwd met een uitstraling dat wij voor iedereen toegankelijk / betaalbaar zijn. Geen luxe website met zwarte achtergronden e.d. Maar klopt mijn gevoel in deze met dat van jullie als je de website bekijkt.
Heb al e.e.a. gelezen over het afronden van hoekige afbeeldingen op de home pagina. Dit zal ik binnenkort vast aanpassen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jordyopthof
Jordyopthof
Omschrijving van je concept:
Onlangs hebben wij voor onze bloemenwinkel een extra website gemaakt. Deze website richt zich specifiek op een apart onderdeel van ons werk, namelijk het bruidsbloemwerk. De website naam is www.bruidswerkspecialist.nl
Om ons te onderscheiden van andere bloemisten, meer informatie te bieden en professioneel over te komen is de website gebouwd. Inmiddels is de site nu 3 maanden online en hebben wij een stijging in het aantal orders gerealiseerd van circa 1000%. Een vertienvoudiging om het simpel te stellen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De site is gebouwd nadat wij een internet marketingonderzoek hebben gepleegd onder aanstaande trouwparen. Wij vroegen hen wat ze van een bloemist verwachten, hoe ze willen bestellen, welke info ze zoeken e.d.. Op basis daarvan is de site inhoudelijk vorm gegeven. De site is persoonlijk en naar ons gevoel vrij overzichtelijk. Op het gebied van bruidsbloemwerk is er veel mogelijk. Wij hopen de klant genoeg informatie te geven dat het vertrouwen groeit tijdens het bezoek aan onze site.
Uit het onderzoek is namelijk gebleken dat de prijs en het vertrouwen in de bloemist de grootste factoren zijn die de klant doet besluiten om een bezoek aan de winkel af te leggen. Om dit vertrouwen vanaf de 1e oogopslag op de website te geven hebben wij foto's van zowel een skyline van R'dam en het Capelse gemeentehuis.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Met ons concept willen wij de grootste leverancier voor bruidsboeketten worden in de regio Zuid Holland.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er zijn nagenoeg geen websites in Nederland die zich puur en alleen richten op deze tak van de bloembinderij. In veel voorkomende gevallen staat de informatie zeer beknopt in 1 pagina verwerkt op de website van de bloemist zelf.
Wij willen vertrouwen en professionaliteit uitstralen zonder daarbij duur over te komen. Wij geven inzicht in onze prijzen wat slechts een beperkt aantal bloemisten doen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Graag zou ik feedback ontvangen over mijn website. Eventuele fouten in de tekst en eventuele aanpassingen. Wat mis jij op de website en wat is handig om toe te voegen.
De website is gebouwd met een uitstraling dat wij voor iedereen toegankelijk / betaalbaar zijn. Geen luxe website met zwarte achtergronden e.d. Maar klopt mijn gevoel in deze met dat van jullie als je de website bekijkt.
Heb al e.e.a. gelezen over het afronden van hoekige afbeeldingen op de home pagina. Dit zal ik binnenkort vast aanpassen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36665-verzoek-feedback-op-website-bloemenwinkel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag