• 0

Test

Aanbevolen berichten

22 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat ben je dan aan het testen deWitte?? Response op test mailtjes ???

 

www.celox.nl

 

Ik ga maar "echt" nieuwslijsten bijhouden.

 

ik had graag mij nieuwsbriefknopje met deze code


in mijn frofiel op te nemen, maar dat lukt niet zo.

 

BTW, heb die code zelf bij elkaar geplakt. Is dat wat?

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0


 

Werkt bij mij gewoon als ik het kopieer in een .html file en opsla en weer openen in mijn browser. Wel is het scherm net iets te smal, iets breder maken dus.

 

Wil je dit gebruiken in je signature hier op HL? Dan moet je ervan maken:

 

[url=http://www.nebib.nl/nieuwslijst/nieuwslijst.htm" target="_blank" OnClick="window.open('http://www.nebib.nl/nieuwslijst/nieuwslijst.htm','default_window','width=280, height=150, top=30, left=50'); return false;][img=http://www.nebib.nl/newimages/knop_nieuwsbrief.gif][/url]

 

Neem ik aan, of dat werkt moet je dan even testen.

 

Jelmer.

Link naar reactie
  • 0

Je code werkt in ieder geval in een losse html pagina. Je code werkt dus! Maar wat het forum met je code doet / toestaat weet ik niet. Ik zie overigens het linkje ook niet in je signature.

 

Javascript is overigens hoofdletter gevoelig en de handlers zouden met een kleine letter moeten beginnen: onClick dus ipv OnClick. Maar in IE 6.0 werkt het gewoon.

Link naar reactie
  • 0

Zullen we dit forum omdopen tot 'Gratis HTML/script debug forum' ;D

 

Succes verder. Ga wat verse pasta maken, roma tomaatjes tot prut koken en dat alles met wat parma ham en parmegiano regiano tot een heerlijk pasta gerecht omdopen. (Dit is overigens een test om te kijken hoe lang jullie nog online blijven nadat ik jullie honger gevoel aangewakkerd heb)

Link naar reactie
  • 0

Even een vervolg, de code voor de signature die ik poste werkt niet. HL ondersteund allen de simpele code

[url=http://nebib.nl]tekst/plaatje[/url]

en niet het javascript gedeelte.

 

Jelmer.

 

Javascript mag inderdaad niet ... logisch ook ... anders maak ik een linkje die de cookie (wat is een cookie!?: bestandje op je pc waar je wachtwoord en gebruikersnaam in staan) van deze site opstuurt naar mijn email adres :D wie wil er klikken?? :D

Link naar reactie
  • 0

Zullen we dit forum omdopen tot 'Gratis HTML/script debug forum' ;D

 

Niet eens zo'n slecht idee. Als je er nog even PHP aan vast plakt wordt ik helemaal weer gelukkig.

 

Succes verder. Ga wat verse pasta maken, roma tomaatjes tot prut koken en dat alles met wat parma ham en parmegiano regiano tot een heerlijk pasta gerecht omdopen. (Dit is overigens een test om te kijken hoe lang jullie nog online blijven nadat ik jullie honger gevoel aangewakkerd heb)

 

Tja, ik ontbijt nooit zo zwaar. ;)

 

Ik ga dus nu gewoon een kopje Senseo Dark Roast maken, en een paar crackers eten, en ondertussen even het ontbijtnieuws kijken. ;D

 

 

PS: kan je URL's blokkeren in IE6?

 

Ik wordt helemaal GEK van de adware over anti spyware.

 

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Heb je je PC al helemaal doorzocht op virussen en spyware?

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

PS: kan je URL's blokkeren in IE6?

 

Ik wordt helemaal GEK van de adware over anti spyware.

 

Ja dit is mogelijk, dat moet je dan wel per adres doen heb ik begrepen. Welke stappen je moet ondernemen weet ik niet zo uit mijn hoofd en gebruik hier Mozilla dus kan het ook niet voor je nakijken. Gewoon even in IE op F1 drukken en "blokkeren" oid als zoekterm opgeven, dan kom je er wel.

 

Succes.

 

Jelmer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.