Ik heb de laatste tijd een paar leuke verkoop kanalen gevonden maar door tijdgebrek benut ik deze nog niet optimaal. Daarnaast is het ook nog uit te breiden naar het buitenland, b.v. Duitsland, Engeland en andere europese landen.
Nu heb ik zelf ook niet bepaald een talen knobbel (eerder een groot gat op die plek) en dat in combinatie met tijdgebrek ben ik aan het bekijken hoe ik dat kan oplossen.
Nu wil ik niet direct fulltime personeel in dienst nemen aangezien ik niet weet hoe dit verder zal gaan lopen.
Voorkeur zou uitgaan naar een commerciele student of een andere commercieel persoon die tijd over heeft.
De persoon moet commercieel ingesteld zijn (moet de producten daar weten te slijten) en moet Nederland en Engels/Duits speken en schrijven.
Doel is dat die persoon producten en aanbiedingen die ik voorbereid gaat voorstellen bij een vaste lijst van bedrijven en daar het contact mee onderhoud. Meeste zal via e-mail zijn maar kan ook om in en uitgaande telefoontjes gaan.
Wat is hier nu echter wijsheid in? advertentie plaatsen en iemand op de loonlijst plaatsen voor 0 uren contract? of gewoon gelijk voor x aantal uren op loonlijst? of juist iemand als freelancer dit laten doen (als die er al zijn dus).
Hoeft niet perse iemand te zijn die op kantoor zit maar kan vanuit huis gebeuren (telefoonnummer kan daarheen doorgeschakeld worden en als die persoon niet bereikbaar is laat ik telefoon beantwoorden door duits/engels sprekend antwoord service.
Helemaal geen ervaring met personeel en beetje huiverig voor dus weifelen echt hoe ik dit het beste kan oplossen om niet die extra verkoop kanalen te hoeven laten schieten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Ik heb de laatste tijd een paar leuke verkoop kanalen gevonden maar door tijdgebrek benut ik deze nog niet optimaal. Daarnaast is het ook nog uit te breiden naar het buitenland, b.v. Duitsland, Engeland en andere europese landen.
Nu heb ik zelf ook niet bepaald een talen knobbel (eerder een groot gat op die plek) en dat in combinatie met tijdgebrek ben ik aan het bekijken hoe ik dat kan oplossen.
Nu wil ik niet direct fulltime personeel in dienst nemen aangezien ik niet weet hoe dit verder zal gaan lopen.
Voorkeur zou uitgaan naar een commerciele student of een andere commercieel persoon die tijd over heeft.
De persoon moet commercieel ingesteld zijn (moet de producten daar weten te slijten) en moet Nederland en Engels/Duits speken en schrijven.
Doel is dat die persoon producten en aanbiedingen die ik voorbereid gaat voorstellen bij een vaste lijst van bedrijven en daar het contact mee onderhoud. Meeste zal via e-mail zijn maar kan ook om in en uitgaande telefoontjes gaan.
Wat is hier nu echter wijsheid in? advertentie plaatsen en iemand op de loonlijst plaatsen voor 0 uren contract? of gewoon gelijk voor x aantal uren op loonlijst? of juist iemand als freelancer dit laten doen (als die er al zijn dus).
Hoeft niet perse iemand te zijn die op kantoor zit maar kan vanuit huis gebeuren (telefoonnummer kan daarheen doorgeschakeld worden en als die persoon niet bereikbaar is laat ik telefoon beantwoorden door duits/engels sprekend antwoord service.
Helemaal geen ervaring met personeel en beetje huiverig voor dus weifelen echt hoe ik dit het beste kan oplossen om niet die extra verkoop kanalen te hoeven laten schieten.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36768-personeel-partimer-oproepkracht-freelancer-of-wat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag