Ik heb een website op basis van affiliate. Ik werk met 4 bedrijven samen. Ik zorg voor de traffic, de leveranciers zorgen voor de afhandeling. Ik heb een tijdje geleden een nieuwe site op basis van Joomla gemaakt. Ik zou graag willen weten of jullie bepaalde dingen anders zouden doen en of de site helemaal goed werkt.
Dit is de website: www.rompertjebedrukken.com
Op mijn website heb ik redelijk wat traffic ligt soms te laag. Ik weet niet waarom dat is en ik zou graag feedback ontvangen om gerichte aanpassingen te kunnen doen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Allerlei combinaties van zoekwoorden.
Teksten aanpassen op gebied van schrijfstijl en inhoud.
Het effect van wijzigingen meten (voor zover mogelijk wat conversie is laag).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het verhogen van de conversie van bezoeker naar lead.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er zijn meerdere websites die hetzelfde aanbieden, weet niet wat voor traffic zij genereren.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Welke indruk maakt de website op een bezoeker?
Sluit het taalgebruik aan bij de aangeboden dienst en markt?
Is de toegevoegde waarde van mijn dienst helder genoeg?
Moet ik bezoekers laten landen op de ontwerppagina of op een inhoudelijke pagina?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
loenstra
loenstra
Omschrijving van je concept:
Ik heb een website op basis van affiliate. Ik werk met 4 bedrijven samen. Ik zorg voor de traffic, de leveranciers zorgen voor de afhandeling. Ik heb een tijdje geleden een nieuwe site op basis van Joomla gemaakt. Ik zou graag willen weten of jullie bepaalde dingen anders zouden doen en of de site helemaal goed werkt.
Dit is de website: www.rompertjebedrukken.com
Op mijn website heb ik redelijk wat traffic ligt soms te laag. Ik weet niet waarom dat is en ik zou graag feedback ontvangen om gerichte aanpassingen te kunnen doen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Allerlei combinaties van zoekwoorden.
Teksten aanpassen op gebied van schrijfstijl en inhoud.
Het effect van wijzigingen meten (voor zover mogelijk wat conversie is laag).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het verhogen van de conversie van bezoeker naar lead.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er zijn meerdere websites die hetzelfde aanbieden, weet niet wat voor traffic zij genereren.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Welke indruk maakt de website op een bezoeker?
Sluit het taalgebruik aan bij de aangeboden dienst en markt?
Is de toegevoegde waarde van mijn dienst helder genoeg?
Moet ik bezoekers laten landen op de ontwerppagina of op een inhoudelijke pagina?
[titel verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36901-wat-vinden-jullie-van-mijn-rompersite/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag