• 0

www.powerinternet.nl, aandacht, aandacht

Alweer ben ik benaderd door www.powerinternet.nl, het wordt echt vervelend nu, vraag : waarom staat u nog steeds niet op Google maps ! Ik sta al op Google maps! En het leuke ervan is powerinternet.nl, het is ook nog eens GRATIS, ze schamen zich niet om hier 395- euro voor te vragen, terwijl het gewoon gratis is, Iedereen is gewaarschuwd let op voor deze OPLICHTERS!!!!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Het gaat natuurlijk niet om de hoeveelheid werk of het feit dat je het zelf ook gratis kan doen.

Een brood bakken kan ik ook zelf doen. Motorolie van mijn auto vervangen ook (scheelt ook arbeidsloon bij de garage).

Maar dat betekent echt niet dat ik niet bereid zou zijn om ervoor te betalen.

Het gaat om expertise, advies en dienstverlening.

Of dat 395 Euro waard is, zet ik zelf ook vraagtekens bij.

Maar met het principe om advies te verkopen (waar klanten ook echt iets aan hebben!) is niets mis.

 

Verder ken ik het bedrijf powerinternet een klein beetje en het zijn wel bijzondere mensen.

Daarover zal ik echter zo op internet niet teveel zeggen want dat vind ik niet netjes.

Link naar reactie
  • 0

Ik zie dat dit topic over Power Internet al een tijdje loopt, maar toch wil ik mijn negatieve ervaringen met dit bedrijf hier kwijt.

 

Ik ben in februari 2015 door Power Internet benaderd en de diensten die ze mij aanboden leken een goede manier om mijn website beter in Google naar voren te laten komen.

 

Ze zouden een scan maken van website en elke 3 maanden zou mijn website worden nagekeken en eventueel aangepast.

 

De webscan zou 299 euro gaan kosten en het onderhoud abonnement zou 350 euro gaan kosten.

Het onderhoud abonnement zou per kwartaal gefactureerd worden.

Al snel kwam de factuur met een totaal van 785,29 euro.

 

Ik kreeg bericht dat de webscan was uitgevoerd, nadat ik telefonisch navraag had gedaan.

4 maanden na de start van mijn onderhoud abonnement was er nog geen aandacht aan mijn website gepleegd en toen ik hierover telefonisch contact zocht, kreeg ik een uitleg dat er wel naar mijn website was gekeken en dat hij aangepast was.

Maar aangezien ik mijn inlog gegevens had veranderd, konden ze geen veranderingen aan mijn website hebben gemaakt.

 

Later heb ik nog een keer contact gehad met het bedrijf over het onderhoud.

Er werd erg vaag gedaan over de werkzaamheden die gedaan zou zijn en ik zou worden terug gebeld door de persoon die het zou hebben uitgevoerd.

Tot op dit moment is dit nog nooit steeds niet gebeurd en heb ik mijn onderhoud abonnement opgezegd.

 

Ik weet dat dit topic al een tijd loopt, maar Power Internet is nog steeds dezelfde oplichter kliek zoals in eerdere berichten wordt beschreven.

Ik kan misschien juridische stappen ondernemen, omdat ze het contract wat ze met mij aangegaan zijn niet nakomen.

Maar wat is levert het op...

Misschien lezen mensen dit bericht en kijken ze verder, voordat ze zaken doen met dit bedrijf

Link naar reactie
  • 0

Een snelle blik op hun eigen website zou al meteen grote vraagtekens moeten opleveren. Wil je jouw website en zoekmachinemarketing in handen geven van zo'n stelletje klungels?

 

Verder merk ik op dat er nog een tweede topic loopt over dit bedrijf: Ervaring met Power Internet, dus het lijkt logisch om dit topic daar onder te brengen - onder die kopregel.

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 70 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.