Alweer ben ik benaderd door www.powerinternet.nl, het wordt echt vervelend nu, vraag : waarom staat u nog steeds niet op Google maps ! Ik sta al op Google maps! En het leuke ervan is powerinternet.nl, het is ook nog eens GRATIS, ze schamen zich niet om hier 395- euro voor te vragen, terwijl het gewoon gratis is, Iedereen is gewaarschuwd let op voor deze OPLICHTERS!!!!!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
edwin.sky55@hotmai
edwin.sky55@hotmai
Alweer ben ik benaderd door www.powerinternet.nl, het wordt echt vervelend nu, vraag : waarom staat u nog steeds niet op Google maps ! Ik sta al op Google maps! En het leuke ervan is powerinternet.nl, het is ook nog eens GRATIS, ze schamen zich niet om hier 395- euro voor te vragen, terwijl het gewoon gratis is, Iedereen is gewaarschuwd let op voor deze OPLICHTERS!!!!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37184-wwwpowerinternetnl-aandacht-aandacht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag