Ik ga messen slijpen voor horeca, andere bedrijven en particulieren op locatie. Dit doe ik vanuit een aanhangwagen achter mijn auto. Dit doe ik door heel Nederland (bij grote aantallen) maar ik leg de focus op Noord en Zuid Holland.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ervaring opgebouwt met het slijpen van verschillende soorten messen, zowel met de hand als machinaal. De machines zijn vandaag binnen gekomen en de aanhangwagen is er, deze moet alleen nog verbouwt worden. Ik heb al een grote klant (7+ luxe verzorgingstehuizen).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De horeca hoeft nu niet met hun messen over straat (vervoeren) en zijn hun messen niet voor langere tijd kwijt. Ze kunnen gewoon doorwerken en hebben geen last van missend bestek etc.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik slijp op hun locatie waardoor ze ieder mes maar een paar minuten kwijt zijn.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop wat tips te krijgen over de promotie en algemene tips of opmerkingen.
Ideeën voor nu:
1: Ik ben nu van plan om de horeca in Zuid-Holland een brief te sturen met een ''1 mes gratis slijpen bon''. Hierdoor kunnen ze de kwaliteit van het slijpen testen zonder risico.
2: Zorgen voor een brede klantengroep zoals restaurants, bloemenzaken, schoenmakerijen, kaasboeren etc. Alles waar ze messen veel gebruiken.
3: Om de zoveel tijd op een markt staan voor de particulieren.
Ik hoop op positieve en kritische opmerkingen. Ook ervaringen van ondernemers in de horeca over het slijpen zijn welkom,
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
passievrucht
passievrucht
Omschrijving van je concept:
Ik ga messen slijpen voor horeca, andere bedrijven en particulieren op locatie. Dit doe ik vanuit een aanhangwagen achter mijn auto. Dit doe ik door heel Nederland (bij grote aantallen) maar ik leg de focus op Noord en Zuid Holland.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ervaring opgebouwt met het slijpen van verschillende soorten messen, zowel met de hand als machinaal. De machines zijn vandaag binnen gekomen en de aanhangwagen is er, deze moet alleen nog verbouwt worden. Ik heb al een grote klant (7+ luxe verzorgingstehuizen).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De horeca hoeft nu niet met hun messen over straat (vervoeren) en zijn hun messen niet voor langere tijd kwijt. Ze kunnen gewoon doorwerken en hebben geen last van missend bestek etc.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik slijp op hun locatie waardoor ze ieder mes maar een paar minuten kwijt zijn.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop wat tips te krijgen over de promotie en algemene tips of opmerkingen.
Ideeën voor nu:
1: Ik ben nu van plan om de horeca in Zuid-Holland een brief te sturen met een ''1 mes gratis slijpen bon''. Hierdoor kunnen ze de kwaliteit van het slijpen testen zonder risico.
2: Zorgen voor een brede klantengroep zoals restaurants, bloemenzaken, schoenmakerijen, kaasboeren etc. Alles waar ze messen veel gebruiken.
3: Om de zoveel tijd op een markt staan voor de particulieren.
Ik hoop op positieve en kritische opmerkingen. Ook ervaringen van ondernemers in de horeca over het slijpen zijn welkom,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37473-wat-vinden-jullie-van-mijn-mobiele-messen-slijp-service/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag