Hier ben ik weer ;) Ik heb even een vraagje over een rechtzaak. Ik ben niet vanplan om een rechtzaak te starten oid maar vroeg me wel een aantal dingen af. Sommige mensen dreigen zomaar met een rechtzaak. Wat ik me nou afvroeg:
Als ik nou een rechtzaak tegen iemand aanspan en ik win die rechtzaak voor wie zijn dan de gemaakte kosten?
Dus ik win. Moet ik dan mijn eigen kosten betalen en krijg ik wat ik wou of zijn de kosten dan ook voor de verlieser? En werkt dit omgekeerd ook zo? Dus iemand start een rechtzaak tegen mij. Ik heb dan een advocaat. Ik win die rechtzaak. Voor wie zijn dan die kosten van de advocaat?
Ik hoop dat dit me wat duidelijker wordt.
Met vriendelijke groet,
René Scholten
www.web2host.nl - Kies voor kwaliteit & bereikbaarheid.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sorlega
sorlega
Beste ondernemers !
Hier ben ik weer ;) Ik heb even een vraagje over een rechtzaak. Ik ben niet vanplan om een rechtzaak te starten oid maar vroeg me wel een aantal dingen af. Sommige mensen dreigen zomaar met een rechtzaak. Wat ik me nou afvroeg:
Als ik nou een rechtzaak tegen iemand aanspan en ik win die rechtzaak voor wie zijn dan de gemaakte kosten?
Dus ik win. Moet ik dan mijn eigen kosten betalen en krijg ik wat ik wou of zijn de kosten dan ook voor de verlieser? En werkt dit omgekeerd ook zo? Dus iemand start een rechtzaak tegen mij. Ik heb dan een advocaat. Ik win die rechtzaak. Voor wie zijn dan die kosten van de advocaat?
Ik hoop dat dit me wat duidelijker wordt.
Met vriendelijke groet,
René Scholten
www.web2host.nl - Kies voor kwaliteit & bereikbaarheid.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3755-rechtzaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag