Ik kan morgen een restaurant bezichtigen wat weer te huur wordt aangeboden.
Daardoor was ik al gaan kijken in het Handelsregister van de K.v.K en zie dat ze zijn uitgeschreven.
Wel staat er nog een eigenaar van dat restaurant in als eenmanszaak.( 2 onder dezelfde naam zijn uitgeschreven)
Ik krijg geen gegevens te zien of jaarrekeningen.
Ik heb ooit al eerder informatie gevraagd over een zaak en daar van kreeg ik gelijk al alle overzichten van de Makelaar.
Deze Makelaar zal er niet bij aanwezig zijn( vakantie) en nu vraag ik mij af,dat wanneer ik morgen wel meer overzicht krijg over de Finacieen,hoe ik deze dan kan controleren.
Verder stonden er meer bedrijfjes op dit pand,maar die zijn allemaal uitgeschreven.
Degen die nog ingeschreven staan is: een van het Restaurant en een bedrijf op de 1ste verdieping( kan de eigenaar van het pand zijn-doet in onroerendgoed)
Wat is het belangrijkste waar ik morgen naar moet kijken.
Ik doe nog beslist geen toezeggingen ,maar hoe hou je een slag om de arm wat betreft het pand,zonder dat je het risico loopt het pand niet meer in aanbod is,het verhaal is dat ze het allang genoeg hebben gedaan en er geen zin meer in hebben.
vr.gr.An
[Mod edit: titel verduidelijkt en typfouten in titel hersteld]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
an7
an7
L.S.
Ik kan morgen een restaurant bezichtigen wat weer te huur wordt aangeboden.
Daardoor was ik al gaan kijken in het Handelsregister van de K.v.K en zie dat ze zijn uitgeschreven.
Wel staat er nog een eigenaar van dat restaurant in als eenmanszaak.( 2 onder dezelfde naam zijn uitgeschreven)
Ik krijg geen gegevens te zien of jaarrekeningen.
Ik heb ooit al eerder informatie gevraagd over een zaak en daar van kreeg ik gelijk al alle overzichten van de Makelaar.
Deze Makelaar zal er niet bij aanwezig zijn( vakantie) en nu vraag ik mij af,dat wanneer ik morgen wel meer overzicht krijg over de Finacieen,hoe ik deze dan kan controleren.
Verder stonden er meer bedrijfjes op dit pand,maar die zijn allemaal uitgeschreven.
Degen die nog ingeschreven staan is: een van het Restaurant en een bedrijf op de 1ste verdieping( kan de eigenaar van het pand zijn-doet in onroerendgoed)
Wat is het belangrijkste waar ik morgen naar moet kijken.
Ik doe nog beslist geen toezeggingen ,maar hoe hou je een slag om de arm wat betreft het pand,zonder dat je het risico loopt het pand niet meer in aanbod is,het verhaal is dat ze het allang genoeg hebben gedaan en er geen zin meer in hebben.
vr.gr.An
[Mod edit: titel verduidelijkt en typfouten in titel hersteld]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37550-overname-restaurant-hoe-controleer-je-de-gegevens/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag