• 0

Kostenfactuur doorgestuurd

Goedendag,

 

Een personeelslid heeft met een wagen schade gemaakt bij een klant. De klant heeft voor de reparatie hiervan een factuur op zijn naam ontvangen.

 

De klant heeft deze factuur naar ons doorgestuurd voor betaling. Hoe kan ik dit administratief correct verwerken?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

even vragen of de klant jou een factuur stuurt of het bedrijf dat de reparatie heeft gedaan vragen een factuur op jou naam te maken.

Als je geen factuur op je eigen naam hebt kun je de btw niet terug vragen. Verder kun je gewoon de factuur als kosten boeken (ook de btw als je uiteindelijk geen factuur op jou naam krijgt)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.