In grijs verleden hier een aantal vragen gesteld waar ik goede antwoorden op heb gekregen.( zie historie a.U.B, anders wordt het een lang verhaal).
Het gaat in principe nog steeds om hetzelfde project.
In het kort.
Na afwijzing werd ik onlangs gebeld door verhuurder of ik nog steeds interesse had in het pand, na overleg met de organisatie heb ja gezegd.
Maar na gesprekken met de bank(en) doe zich het volgende probleem zich voor.
Nu was er door de groepsmanager gezegd tegen mij dat zei borg stonden voor de goederen en voor de stellingen, nu blijkt dat zei niet borg staan voor de stellingen omdat het huurcontract niet op hun naam staat.Mijn tussen persoon bij de bank stelde mij ook de vraag van"als wij nu willen dat het huurcontract op naam van de organisatie komt"om de lening rond te krijgen.
Mijn antwoordt was dus "nou meneer dat is heel makkelijk, dan gaat het niet door".
Wel met argumentatie overigs.
Mijn vraag is dus, is dit "slim" geweest of had ik een behouden antwoord moeten geven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WJ
WJ
Hallo iedereen,
In grijs verleden hier een aantal vragen gesteld waar ik goede antwoorden op heb gekregen.( zie historie a.U.B, anders wordt het een lang verhaal).
Het gaat in principe nog steeds om hetzelfde project.
In het kort.
Na afwijzing werd ik onlangs gebeld door verhuurder of ik nog steeds interesse had in het pand, na overleg met de organisatie heb ja gezegd.
Maar na gesprekken met de bank(en) doe zich het volgende probleem zich voor.
Nu was er door de groepsmanager gezegd tegen mij dat zei borg stonden voor de goederen en voor de stellingen, nu blijkt dat zei niet borg staan voor de stellingen omdat het huurcontract niet op hun naam staat.Mijn tussen persoon bij de bank stelde mij ook de vraag van"als wij nu willen dat het huurcontract op naam van de organisatie komt"om de lening rond te krijgen.
Mijn antwoordt was dus "nou meneer dat is heel makkelijk, dan gaat het niet door".
Wel met argumentatie overigs.
Mijn vraag is dus, is dit "slim" geweest of had ik een behouden antwoord moeten geven.
WJ
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3760-slim-of-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag