Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
In de grote lijnen staat alles goed.... De nederlandstalige website is nu 7 dagen in de lucht... Er zitten tekstueel / grafisch VAST EN ZEKER kleine foutjes in de site die ik 'niet meer zie' omdat ik het meeste al 1000x langs heb zien komen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Productfoto's moeten nu eenmaal bewerkt worden. Het is een noodzakelijk kwaad.
Het is niet Sexy, dat moet je het ook niet willen maken.
- Wij willen het eenvoudiger maken voor e-tailers om snel te laten doen.
- Een duidelijker prijsstructuur handhaven zodat men exact weet waar men aan toe is.
Daarbij willen we het zo goedkoop mogelijk aanbieden, liefst met zo min mogelijk tussenkomst van persoonlijk contact. Natuurlijk zijn we bereikbaar, maar we proberen de noodzaak ervan tot een minimum te beperken. Dat scheelt in personeel en dus in de kosten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Veel bedrijven hanteren complexiteitsstaffels en lastige contracten met aparte prijsafspraken.
Als je 10.000 afbeeldingen wilt laten doen, weet je nooit precies wat het kost. OF je moet eerst alles opsturen en ze een inschatting laten maken, maar dan ben je al zover in het proces dat je bijna niet meer rond wil gaan shoppen.
Door het aanmaken van een template, kan een klant DIRECT een heldere en lage prijs krijgen.
Onze kwaliteitscontrole zit in Vietnam. Het werk wordt wereldwijd gedaan door freelancers waardoor we 24 uur per dag onze diensten aan kunnen bieden en geen problemen hebben met schaalbaarheid als mensen met grote hoeveelheden productfoto's komen.
Daarnaast bieden we een API aan waardoor wij productfoto's via derden kunnen ontvangen en aanbieden. Momenteel wordt er druk gewerkt aan de integratie met drie grote E-Commerce platforms : Magento, Shopify, Prestashop.
Ontwikkelaars zijn vrij om ook voor andere platforms koppelingen te maken, hiermee kunnen deze ontwikkelaars een kickback verdienen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Voorheen heb mijn andere site http://www.uwproductfotograaf.nl onderworpen aan een facelift via Higher Level, dat is me toen ERG goed vallen.
Ik hoop dat mensen positief reageren op deze vernieuwende manier van digitale beeldbewerking en dat ik middels opbouwende kritiek dit initiatief nog veel succesvoller kan maken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Productfotograaf01
Productfotograaf01
Omschrijving van je concept:
"Remove The Background B.V." verzorgt digitale beeldbewerking, met name productfoto's voor E-tailers.
Er zijn al veel bedrijven dit dit doen (vooral in het verre oosten), alleen is de manier waarop Remove The Background dit doet zeer vernieuwend.
- Men maakt een een account aan op http://www.removethebackground.nl
- Creeert een template waarin men aangeeft wat voor bewerkingen er gedaan moeten worden aan de productfoto's.
- Bij het aanmaken van je template zie je exact wat de kosten zijn, geen gedoe met complexiteit staffels of contracten etc.
- je upload je foto's
- Betaalt via Paypay / Creditcard (IDEAL wordt nu geintegreerd )
- Via geautomatiseerde emails word je gedurende het hele proces op de hoogte gehouden en je download ze als ze klaar zijn.
Iedereen krijgt altijd 1 - 3 productfoto's gratis als "Free trail".
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
In de grote lijnen staat alles goed.... De nederlandstalige website is nu 7 dagen in de lucht... Er zitten tekstueel / grafisch VAST EN ZEKER kleine foutjes in de site die ik 'niet meer zie' omdat ik het meeste al 1000x langs heb zien komen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Productfoto's moeten nu eenmaal bewerkt worden. Het is een noodzakelijk kwaad.
Het is niet Sexy, dat moet je het ook niet willen maken.
- Wij willen het eenvoudiger maken voor e-tailers om snel te laten doen.
- Een duidelijker prijsstructuur handhaven zodat men exact weet waar men aan toe is.
Daarbij willen we het zo goedkoop mogelijk aanbieden, liefst met zo min mogelijk tussenkomst van persoonlijk contact. Natuurlijk zijn we bereikbaar, maar we proberen de noodzaak ervan tot een minimum te beperken. Dat scheelt in personeel en dus in de kosten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Veel bedrijven hanteren complexiteitsstaffels en lastige contracten met aparte prijsafspraken.
Als je 10.000 afbeeldingen wilt laten doen, weet je nooit precies wat het kost. OF je moet eerst alles opsturen en ze een inschatting laten maken, maar dan ben je al zover in het proces dat je bijna niet meer rond wil gaan shoppen.
Door het aanmaken van een template, kan een klant DIRECT een heldere en lage prijs krijgen.
Onze kwaliteitscontrole zit in Vietnam. Het werk wordt wereldwijd gedaan door freelancers waardoor we 24 uur per dag onze diensten aan kunnen bieden en geen problemen hebben met schaalbaarheid als mensen met grote hoeveelheden productfoto's komen.
Daarnaast bieden we een API aan waardoor wij productfoto's via derden kunnen ontvangen en aanbieden. Momenteel wordt er druk gewerkt aan de integratie met drie grote E-Commerce platforms : Magento, Shopify, Prestashop.
Ontwikkelaars zijn vrij om ook voor andere platforms koppelingen te maken, hiermee kunnen deze ontwikkelaars een kickback verdienen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Voorheen heb mijn andere site http://www.uwproductfotograaf.nl onderworpen aan een facelift via Higher Level, dat is me toen ERG goed vallen.
Ik hoop dat mensen positief reageren op deze vernieuwende manier van digitale beeldbewerking en dat ik middels opbouwende kritiek dit initiatief nog veel succesvoller kan maken.
Voor digitale beeldbewerking : http://www.removethebackground.nl
Voor alle soorten productfoto's : http://www.uwproductfotograaf.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37625-wat-vinden-jullie-van-mijn-nieuwe-site-voor-digitale-beeldbewerking/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag