• 0

Wat vinden jullie van mijn webshop in trendy smartphone accessoires?

Omschrijving van je concept:

Ik verkoop voordelige, leuke en vooral trendy smartphone accessoires voor de smartphone en tablet. Sinds 26 juni 2012 heb ik de Facebook Page en webshop opgericht. Vooralsnog voor iPhone 4/4S, Samsung Galaxy S2, S3 en de Note. Uitbreiding van het aanbod in de nabije toekomst.

 

http://www.phonegeek.nl

https://www.facebook.com/phonegeeknl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

-   seoshop.nl als provider

-   Facebook win-actie

-   aan SEO gewerkt, linkbuilding

-   Facebook Page

-   Twitter profiel

-   Hyves

-   Advertenties via Facebook, Hyves en Marktplaats Admarkt

-   April jl. zelf in China geweest voor inkoop, beurs bezoek en direct contact met leveranciers en fabriek.

-   Blog schrijven

 

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Voor een leuke prijs bied ik schattige en Mega Bling accessoires aan die nu trendy zijn in China, Korea en Japan. Tegenwoordig hebben veel mensen een kostbare smartphone maar het valt me op dat de hoesjes en cases zo gewoontjes zijn. Als individu valt het tegenwoordig niet meer mee om je te onderscheiden en boven de mensenmassa uit te steken. Daar probeer ik een oplossing voor te bieden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er zijn genoeg aanbieders op de markt maar ik probeer mezelf te onderscheiden met trendy en mega bling hoesjes.

 

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Constructieve kritiek. Graag beoordeling geven over de webshop en Facebook Page, wat kan beter/minder, etc.

 

 

 

Telefoonhoesjes blog: http://www.phonegeek.nl/blogs/blog/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zou in het bestelproces niet meer informatie vragen dan je nodig hebt. "Geboortedatum" lijkt mij overbodig en ook al is deze niet verplicht, er zijn mensen die hier een vervelend gevoel bij krijgen en dus afhaken. "Telefoon" en "Mobiel" voelt een beetje dubbel en "Provincie" heb je volgens mij niet nodig.

 

De certificaat-foutmelding krijg ik ook.

 

Verder gebruik je nog steeds "u" en "jij" door elkaar heen.

 

 

 

Ok, thanks. Zou je er een screen shot van kunnen maken? Dan ga ik dat melden. Ik ben namelijk ook benieuwd. Als je zon melding krijgt, vallen er dan functionaliteiten uit op de site?

Telefoonhoesjes blog: http://www.phonegeek.nl/blogs/blog/

Link naar reactie
  • 0

Op zich een prima site. De product foto´s verknallen het echter in mijn ogen.

 

Duidelijk te zien dat je foto´s van je leverancier gebruikt en ook het watermerk vind ik oerlelijk. Daarbij... waarom een watermerk?

 

Ik zou proberen om meer eenheid in je foto´s te krijgen. Kijk bijvoorbeeld maar eens bij Zalado.nl. Alle producten zien er min of meer hetzelfde uit. Hiermee maak je naar mijn mening een meer professionele indruk en wek je ook meer vertrouwen (= misschien nog meer conversie).

 

Verkoop je trouwens geen namaak uit China? Sorry als het niet zo is... maar die indruk heb ik wel een beetje.

 

Misschien een tip (?): er zijn online bedrijven die voor iets van 1,50 euro per foto je product vrijstellen van de achtergrond.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.