Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Ik heb onlangs een product zeer succesvol in Nederland en België verkocht en dat smaakt naar meer.
Via de klant in Nederland probeer ik het nu ook in Frankrijk verkocht te krijgen.
Dit bedrijf heeft ook nog vestigingen in andere Europese landen zoals Engeland, Duitsland en Spanje.
Voor Duitsland en Engeland heb ik een freelance verkoper gevonden die daar nu mee bezig is.
Voor Spanje vraag ik me echter even af in welke taal ik ze daar moet benaderen.
Is dat noodzakelijk om door Spaans sprekend persoon te laten doen, of kan je in Spanje ook goed terecht met Engels of Duits.
Of wordt dat juist absoluut niet gewaardeerd als je in Engels of Duits daar gaat proberen iets verkocht te krijgen?
En wie weet hoe dat met andere Europese landen zit zoals Polen, Italië, Portugal, Noorwegen, Zweden, Oostenrijk enz.?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37757-welke-taal-voor-benaderen-spaanse-bedrijven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag