• 0

Brood/blikjes automaat plaatsen centrum roosendaal

Allereerst complimenten aan alle mensen op dit forum, heb al wat info gevonden die me goed op weg kan helpen.

maar nu mijn vraag (heb al soortgelijke topics gevonden) maar wil graag goede info voordat ik met verkeerde vragen ga bellen naar de gemeente maandag

 

ik wil graag een brood automaat plaatsen in het centrum af een goed doorlopen zijweg (mocht het in het directe centrum niet mogelijk zijn)

mijn vraag is nu welke vergunningen ik allemaal nodig zal hebben voor het neerzetten van een automaat die

*wel aan een winkel bevestigt is

*niet aan het winkel bevestigt is

*een goed muurtje/bescherming omheen gemaakt is (met fatsoen en gelet op uiterlijk)

 

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, alvast bedankt voor het lezen in ieder geval.

 

MVG,

 

wesley

automaat.thumb.jpg.ef63df9205c24318ff7955b0c755006a.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kan me voorstellen dat als je er muurtjes om heen gaat bouwen een bouwvergunning noodzakelijk is. Denk verder dat de gemeente gaat kijken of het bestemmingsplan het toe laat en dat je wellicht een standplaats vergunning nodig hebt.

 

maar wil graag goede info voordat ik met verkeerde vragen ga bellen naar de gemeente maandag

 

Ik zou maandag bellen en dan een afspraak maken. Met een persoonlijk gesprek kan je direct je plannen toelichten en vragen van de gemeente beantwoorden. Telefonisch wordt je misschien sneller afgescheept.

 

Heb je al nagedacht wat je tegen vandalisme kan doen? Het lijkt mij dat een dergelijk risico niet of alleen tegen hoge kosten te verzekeren is.

 

Misschien dat Norbert Bakker daar iets over kan vertellen.

 

Link naar reactie
  • 0

Heb je hier ook al marktonderzoek naar gedaan?

 

Zo'n broodmachine lijkt mij handig op een plek ver van supermarkten/bakkers waarbij brood minder lang houdbaar is dan de rest van de ingeblikte boodschappen. Zodat er alsnog lokaal brood verkrijgbaar is. Het lijkt mij dat je in Nederland op de meeste plekken zo naar een supermarkt kan lopen voor brood. Zelf ben ik geen liefhebber om producten die niet zeer lang houdbaar zijn uit een automaat te halen waarbij je amper kan zien hoe vers het is.

En hoe groot wordt zo'n machine? Als er maar een paar broden in gaan voor een gemiddelde broodprijs, dan lijkt mij de omzet en winst te weinig om deze steeds bij te vullen.

Link naar reactie
  • 0

@ Wesley

Wellicht kun je de automaat toevoegen aan een bestaande activiteit van een zakenpartner.

Dan wordt het vergunningtechnisch hooguit een aanpassing van de vergunning van je partner.

Andere zaken (elektra, beveiliging, bereikbaarheid end) zijn dan ook simpeler te regelen.

En bedrijfseconomisch kun je er een apart bedrijf van maken en bv huur betalen voor gebruik van de diensten.

In dit verband denk ik bv aan een aanvulling van het tankstation Gastelseweg.

 

PS

Ik ben een roosendaler; ken toevallig de eigenaar van dat tankstation maar heb er zakelijk geen bemoeienis mee.

 

Link naar reactie
  • 0

Lijkt me inderdaad een beter plan. Als ik zo naar de foto kijk dan denk ik dan zo'n opstelling een "feest"voor de jeugd is. Ik weet niet hoe het in Roosendaal is maar bij ons is het gemiddelde bushokje 2x per jaar aan de beurt en als de lokale hangjeugd er mee klaar is kan JC-Decaux weer met een nieuw hokje komen :-\ Kan me voorstellen dat zo'n standalone automaat een nog interessanter object is voor de plaatselijke jeugd. ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 97 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.