• 0

Mijn geregistreerde handelsnaam gepikt door webwinkel

Help!!!

 

Ik ben sinds 01-06-2012 geregistreed bij de KVK met een handelsnaam ik heb een zakelijke rekening een bankpas een kvk uitreksel bekend bij de Belasting enzovoort. Ik ben in afwachting van het starterskrediet van de uwv die deze maand wordt overgemaakt en had daarom wel alvast via biedmeer mijn webwinkel helemaal af gemaakt en ingericht maar nog niet online gegooid dus geen domeinnaam. Nu wil ik dit vandaag gaan doen!!!! en zie ik dat hij bezet is door iemand die zich sinds 1 augustus heeft ingeschreven bij de KVK onder mijn naam exact het zelfde als waarvoor ik geregistreerd sta en mijn webwinkel naar zou vernoemen. Ik sta geregistreerd als eenmaanszaak.

 

Wat kan ik nu doen? Ik moet toch starten omdat het UWV anders ook niet meer in mij zal geloven maar deze domeinnaam wil ik echt houden het past precies bij mijn diensten ik ben een baby online shop en er bestaan ongeveer geen goede namen meer ik heb bijna 5 weken over mijn naam moeten nadenken.

 

HELP! heb ik rechten ? wat zal mijn eerste stap moeten zijn..

 

groetjes een wanhopig meisje die eens een goeie stap wou zetten en met veel moeite de WA JONG wou verlaten door een baan te zoeken die bij mijn ziekte past zodat ik niet voor altijd in de uitkering blijf hangen:( pfff.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Grote kans dat ze startersnamen bij de kvk nalopen om zo te zien of ze domeinnamen kunnen registreren voordat het nieuwe bedrijf het doet.

 

Je kan nagaan hoeveel ze er voor vragen, maar als het teveel is, zou ik een nieuw plan trekken met een andere domeinnaam.

 

Dit is toch een algemeen bekend fenomeen..

Eerst domeinnaam vastleggen, dan pas handelsnaam opgeven aan KvK.

 

Er zijjn idd organisaties die meteen alle domeinnamen van pas ingeschreven handelsnamen vastleggen om hier geld aan te verdienen.

Link naar reactie
  • 0

nou zijn er veel dingen waar ik aan gedacht heb, maar dit is er niet een van. Voor mij een wijze les.

 

Ik zou ook geen naam nemen die er erg op lijkt omdat de ander daar zeker profijt van heeft. Hmm of je moet het zo kunnen doen dat mensen bij een zoekopdracht juist bij jou terecht komen en niet bij die ander ;-)

 

Nee serieus, is het niet mogelijk wat anders te verzinnen? we kunnen nu helaas niet meedenken. Heeft die ander trouwens alleen die domeinnaam of ook een kvk registratie?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.