Na de particuliere markt te hebben veroverd (nou ja, een heel klein beetje dan), willen wij ons graag meer gaan richten op zakelijke klanten.
Nu wil ik een ansichtkaart versturen naar de bedrijven die we graag als klant willen hebben, met de mededeling dat ik ze binnenkort/volgende week bel om een afspraak te maken voor hetgene dat ik ze (in dit geval gratis) te bieden heb.
Mijn idee hierachter is dat ik in ieder geval al een binnenkomertje heb (namelijk mijn knalkleur-kaart met aanbieding en website).
Maar is dit nou wel zo'n goed idee, heeft het nut om eerst iets te versturen en dan na bellen of heeft koud bellen hetzelfde effect?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vdLuyt
vdLuyt
Na de particuliere markt te hebben veroverd (nou ja, een heel klein beetje dan), willen wij ons graag meer gaan richten op zakelijke klanten.
Nu wil ik een ansichtkaart versturen naar de bedrijven die we graag als klant willen hebben, met de mededeling dat ik ze binnenkort/volgende week bel om een afspraak te maken voor hetgene dat ik ze (in dit geval gratis) te bieden heb.
Mijn idee hierachter is dat ik in ieder geval al een binnenkomertje heb (namelijk mijn knalkleur-kaart met aanbieding en website).
Maar is dit nou wel zo'n goed idee, heeft het nut om eerst iets te versturen en dan na bellen of heeft koud bellen hetzelfde effect?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37840-ansichtkaart-versturen-en-nabellen-goed-idee-of-geldverspilling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag