ik kon het hier op HL niet zo vinden, tevens op de belastingsdienst site kwam ik er ookk niet 1 2 3 uit, dus stel ik de vraag hier maar even.
Afgelopen mand hebben we een meeting gehad in België en hier redelijk wat verkocht, komende maand staan we in Duitsland op een voor een zeer belangrijke beurs en ook hier hopen we goede zaken te doen.
Hoe nu echter om te gaan met de verkochte producten en dan vooral met de af te dragen btw?
Een link naar hoe te handelen hier of daar op een het WWW is ook goed.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Berto
Berto
Goedenmorgen,
ik kon het hier op HL niet zo vinden, tevens op de belastingsdienst site kwam ik er ookk niet 1 2 3 uit, dus stel ik de vraag hier maar even.
Afgelopen mand hebben we een meeting gehad in België en hier redelijk wat verkocht, komende maand staan we in Duitsland op een voor een zeer belangrijke beurs en ook hier hopen we goede zaken te doen.
Hoe nu echter om te gaan met de verkochte producten en dan vooral met de af te dragen btw?
Een link naar hoe te handelen hier of daar op een het WWW is ook goed.
Grt en alvast bedankt,
Berto.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37868-verkopen-op-een-beurs-in-het-buitenland-hoe-om-te-gaan-met-de-btw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag