Ga naar inhoud

Onderneming in Amerika op afstand runnen

Geplaatst:

kabouter40

Hoe kan ik het managen van een onderneming in Amerika het beste laten uitbesteden en op zo'n manier dat ik het bedrijf op afstand in de gaten kan houden?

Featured Replies

Geplaatst:

Steven Klijn

Een betrouwbare en capabele persoon aannemen die het voor je doet... En dan nog zul je geregeld langs moeten gaan...

http://www.compasscourse.nl | Projectbegeleiding voor webdesign en marketing

Geplaatst:

kabouter40

• Auteur

Een betrouwbare en capabele persoon aannemen die het voor je doet... En dan nog zul je geregeld langs moeten gaan...

Eens per twee maanden er na toe gaan zal geen probleem vormen.Bedankt voor uw reactie.

Geplaatst:

Y Happy Level

werken op software waar alles in te controleren is en urenregistratie. Uiteraard wel even toestemming van de werknemers vragen :)

Danny

Geplaatst:

kabouter40

• Auteur

werken op software waar alles in te controleren is en urenregistratie. Uiteraard wel even toestemming van de werknemers vragen :)

Danny

Zeer waardevolle tip Danny.bedankt!

Geplaatst:

XiaoDi

Permanente webcamverbinding op grote monitors in beide locaties. Krachtige speakers zodat jullie elkaar kunnen roepen als je wat moet vragen.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Een topic met kort maar krachtige antwoorden, mooi :)

Mijn bijdrage: KPI's afspreken, die - regelmatig, wekelijks of misschien zelfs realtime afhankelijk van het soort bedrijf - monitoren en direct bijsturen wanneer ze niet behaald worden. Zo spreek je ook verwachtingen uit, die je meetbaar maakt en dus kunt controleren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.