Jump to content

Steven Klijn

Junior
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Olmenlaan 66, Bussum, 1404 D, Netherlands
  • First name
    Steven
  • Last name
    Klijn
  • Company or organization name
    Compass Course
  • Website address
  • Twitter
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen

Company info

  • Phone number
    06 18 15 09
  • Branch
    Innovatie & concepten
  • Branch 2
    Financiering & bankwezen
  • Branch 3
    Huisvesting & vastgoed
  • Website address
  1. En wanneer het niet onder spam valt: http://www.marketingencommunicatie.nl/creativewriting/Direct%20mail.html Maar als ik je schrijfstijl zie denk ik dat je er ook iemand naar moet laten kijken die in dit vakgebied zit (niet lullig opvatten svp). Gr. Steven
  2. Wow, lange zin! Maar je beantwoord mijn vragen er niet helemaal mee... :)
  3. Een betrouwbare en capabele persoon aannemen die het voor je doet... En dan nog zul je geregeld langs moeten gaan...
  4. Overigens ook wel leuk http://www.zorgvisie.nl/ICT/13905/Nederlandse-ziekenhuizen-lopen-voorop-met-social-media.htm http://www.frankwatching.com/archive/2011/12/08/top-5-nederlandse-ziekenhuizen-op-social-media/
  5. Klinkt erg leuk! Heb je antwoord op de volgende vragen voor mij? - Hoe ben jij anders dan de bestaande social media platformen? - In hoeverre verwacht je dat dit openbaar kan zijn voor de gebruikers? (wellicht zijn er veel mensen die er helemaal niet mee te koop willen lopen) - Wat is jouw achtergrond hierin? Gr. Steven
  6. Beste Securlabel, Hoewel het concept erg interessant is en in mijn ogen potentie biedt, zijn er nog wel wat verbeteringen te halen in de conversie naar de website (en dus waarschijnlijk ook andere marketing kanalen..). 1.Flash banner is al veel over geschreven, maar neem dit inderdaad aan van de HL-ers. 2. Afgezien van dat het bovenstaande over flash dus niet handig is, klopt de uitstraling ook niet meer met de rest van de website. Deze is vrij grof en saai (wit rood zwart bijv.) maar komt ook niet overeen het de wat strakkere voorpagina. 3. Eigenlijk vind ik de site wat onhandig, navigatie is niet natuurlijk opgezet en ook de locatie van teksten nodigt niet uit om verder te lezen. (zie bijlage). 4. Youtube filmpjes zijn een goed idee, maar in mijn ogen kunnen deze een stuk duidelijker. Er zit ook geen Branding in, niets (behalve de sticker zelf) die mij verteld dat dit van Securlabel is. Tevens zijn de comments geplaatst op youtube zelf, wat niet bij iedereen aan staat, danwel opvalt op gelezen wordt. Als laatste draagt de youtube pagina ook niet bij aan je website, gezien de omschrijving beter kan. 5. Mobiele website. Normaal vind ik niet dat iedereen een mobiele website behoord te hebben, maar in dit geval wel. Je koopt zelden een fiets van iemand zonder op dat moment ook fysiek bij de fiets te staan. Als je website niet optimaliseert is voor telefoons of tablets wordt het wel een must! 6. Achtergrond achter de tekst op de FAQ. Ik kan de tekst amper meer lezen. 7. De veiligheid is al over geschreven, ben ik het absoluut mee eens! 8. De broncode kan een stuk verder geoptimaliseerd worden, hier begint SEO natuurlijk ook al. 9. Teksten zijn in mijn ogen wat onduidelijk geschreven, maar dragen zeker niet de waarde uit die het product verdiend! Ook zul je op deze teksten geen (juiste) organische zoekresultaten krijgen. Sterker nog, google is het er niet mee eens dat je dezelfde tekst hebt op 3 verschillende pagina's. Het blijft een zeer interessant concept, ik ben dan ook erg benieuwd wat je verdere stappen zijn na de TIPS die je krijgt. Ik denk helaas wel dat je van deze website de learnings eruit moet trekken, maar dat in het kader van professionalisering er gekeken moet worden naar een nieuwe. Hiermee bedoel ik dan niet alleen een leuke designer inhuren, maar een extern bureau die alles met je doorlopen en je een compleet plan afleveren, waarvan de website een onderdeel is. Overigens zou het natuurlijk het mooist zijn als je met fabrikanten kunt praten over je product. Bijv. Giant of andere fiets producenten. Als zij Securlabel al vanaf het begin kunnen toevoegen, zal je in nood van tijd de nieuwe standaard kunnen worden! Gr. Steven
  7. Bijinstore marketing werden we pas gelukkig van een marge vanaf 35%, maar dat is hele andere business. Wat wel een mooie regel is: verkoopprijs minus je marketingkosten. Dit doen zij immers voor je. Let wel op dat je voor de partner genoeg ruimte over laat om ook wat te verdienen. De bovenstaande regel is dus eigenlijk je maximum prijs... Succes!
  8. Dus je moet volledig nieuwe klanten hebben...? Voor klanten op korte termijn zou ik wat verkoop technieken toepassen. Wederom, zorg voor een goed (en creatief) verhaal, documentatie etc. en bel potentiële klanten op. Ik weet niet of je goede verkoop-skills bezit, maar anders kunnen we daar altijd even over van gedachten wisselen! Gr. Steven
  9. Helemaal mee eens, om 2 redenen! 1. diegene die een offerte maakt hiervoor denkt vanuit zijn eigen mogelijkheden, niet vanuit wat het best is voor jouw bedrijf 2. een adviseur stelt jouw belangen voorop en zal dus ook over andere dingen mee helpen nadenken Mocht het nog relevant zijn, ik ken wel wat bedrijven die je hierbij kunnen helpen. Als het niet meer relevant is ben ik benieuwd hoe je het hebt opgelost! Gr. Steven
  10. Ik denk dat het inderdaad niet alleen blijft bij een webshop. Als de techniek achter de website klopt sta je nog steeds nergens... Zeker met de concurrentie van vandaag zal er meer bij komen kijken dat een leuke webpagina, maar zal alles van a tot z met elkaar moeten kloppen zo veel mogelijk klanten/bezoekers te krijgen... Mocht je meer willen weten over hoe je dit op kunt zetten, PM! Groeten, Steven
  11. Ik denk dat in deze situatie het juist leuk is om er een persoonlijke tintje aan te geven. Denk eens na hoe je aan de ideeën kwam bijvoorbeeld? Altijd leuk om een verhaal erachter te hebben!
  12. Leuk project, leuk om over na te denken. Heb je nog iets meer informatie over het bedrijf? Welke stijl, waar willen jullie het verkopen, prijsklasse, uitstraling etc.?
  13. Ik ben het met Romano eens, afhankelijk van de markt en kanalen is misschien de volgorde niet juist. Mits je in je eigen marketingplan al gespecificeerd hebt hoe je precies naar buiten wilt treden kan een grafisch vormgever hier best wat moois van maken, samen met tekstschrijvers uit zijn of haar netwerk. Echter zou ik hierbij wel opletten dat deze bedrijven ervaring hebben met jouw markt. Een stap eerder is eigenlijk goed nadenken wat je wilt vertellen, maar vooral hoe. Het verhaal van jouw bedrijf moet op de juiste manier naar voren worden gebracht, iets wat vormgevers in mijn ogen nog wel eens missen omdat ze meer voor design gaan dan de rode draad. Tekstschrijvers worden in deze situatie vaak 'meegetrokken' doordat ze de 'look & feel' af laten hangen door het ontwerp. Wanneer je dit voor jezelf duidelijk hebt (evenals distributie kanalen etc. zoals eerder genoemd), zal je dit ongetwijfeld bij zo'n beetje alle bureau's onder kunnen brengen. Even naar Google gaan en zoeken op 'brochure ontwerpen' oid. Zelf heb ik goede ervaringen met SixSenses uit Hilversum
  14. Ik neem aan dat je niet van de een op de andere dag hiermee bent begonnen? Je zult ongetwijfeld al ervaring hebben en dus ook een netwerk hebben... Zo ja, zal ik voor de wat kortere termijn meer kijken naar je bestaande netwerk. Zorg voor goede documentaties, presentaties, en ga dan langs, geef een borrel, of biedt workshops aan om mensen van het belang te overtuigen. zo maar even wat korte ideetjes...
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept