Misschien dat iemand van jullie mij kan helpen. Ik ben namelijk niet een echte verkoper en omdat ik mij product eerste via email aan potentieel kante wil aanbieden, vroeg ik me af of ik ergens een voorbeeld van zo email kan vinden.
Voorbeeld van een email waarin staat dat ik een bepaalde product ( in mijn geval is dat boetseerklei ) aanbied en of ze gedesinteresseerd zijn.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
siki23
siki23
Beste forum gebruikers,
Misschien dat iemand van jullie mij kan helpen. Ik ben namelijk niet een echte verkoper en omdat ik mij product eerste via email aan potentieel kante wil aanbieden, vroeg ik me af of ik ergens een voorbeeld van zo email kan vinden.
Voorbeeld van een email waarin staat dat ik een bepaalde product ( in mijn geval is dat boetseerklei ) aanbied en of ze gedesinteresseerd zijn.
Als vast bedank voor uw reacties.
Mvg,
Mile
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38088-e-mail-naar-potentieel-klanten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag