Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mel Ren
Hallo,
Ik heb een privelening gebruikt voor mijn ondernemning. Dit is een lening gedeeltelijk (al bestaand) privé en overig zakelijk. Ik heb al berekend over welk deel ik rente kan aftrekken en de rente over het zakelijk deel heb ik al geboekt in mijn zakelijke boekhouding via memoriaal want ik betaal deze altijd van mijn privé rekening.
Nu twijfel ik of ik nu wel of niet de lening (het zakelijke stuk) moet boeken als balans. Het bedrag is namelijk nooit gestort op mijn zakelijke rekening maar op mijn privé rekening. Ik heb het nu wel opgevoerd en heb dus een x bedrag bij passiva staan. Maar toch twijfel ik of dit goed is. Dank alvast.