Ik heb sinds een tijdje een leuk idee rond een nieuwe dienstverlening voor de arbeidsmarkt. Voordat ik dit verder wil
uitwerken (businessplan) wilde ik echter graag eens een onderzoek doen onder recruiters en HRM-managers van bedrijven.
Dit om te achterhalen of een aantal van mijn aannames wel kloppen en men bepaalde zaken herkent en/of belangrijk vindt.
Mijn probleem is echter dat ik niet weet of het zo maar is toegestaan om een link naar mijn kleine enquete te versturen aan deze doelgroep. Via internet kan je veel mail adressen vinden van recruiters e.d. dus het betreft geen brede mail maar specifiek aan deze mensen gericht. De mailing met de link is eenmailig en ik maak ook duidelijk dat men zich kan afmelden indien men niet verder op de hoogte gehouden wil worden. Is dit echter genoeg?
Hebben andere ondernemers hier ervaring hiermee? Graag advies,
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gerard G
Gerard G
Beste mensen,
Ik heb sinds een tijdje een leuk idee rond een nieuwe dienstverlening voor de arbeidsmarkt. Voordat ik dit verder wil
uitwerken (businessplan) wilde ik echter graag eens een onderzoek doen onder recruiters en HRM-managers van bedrijven.
Dit om te achterhalen of een aantal van mijn aannames wel kloppen en men bepaalde zaken herkent en/of belangrijk vindt.
Mijn probleem is echter dat ik niet weet of het zo maar is toegestaan om een link naar mijn kleine enquete te versturen aan deze doelgroep. Via internet kan je veel mail adressen vinden van recruiters e.d. dus het betreft geen brede mail maar specifiek aan deze mensen gericht. De mailing met de link is eenmailig en ik maak ook duidelijk dat men zich kan afmelden indien men niet verder op de hoogte gehouden wil worden. Is dit echter genoeg?
Hebben andere ondernemers hier ervaring hiermee? Graag advies,
Met vriendelijke groet
Gerard Groenewegen
Gerard Groenewegen
http://nl.linkedin.com/in/gerardgroenewegen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37927-kan-je-een-enquete-rondsturen-zonder-dat-het-als-spam-wordt-gezien-door-de-opta/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag