Ga naar inhoud

Getekend arbeidscontract zonder ingangsdatum

Geplaatst:

Janmodaal

Geachte Forumlezers,

Het volgende probleem ligt voor mijn voeten. Ik ben in het bezit van een arbeidscontract zonder ingangsdatum maar deze is echter wel getekend door beiden partijen. Het arbeidscontract is van een ander bedrijf van mijn zakenpartner. Wat is zo'n contract waard ? Wat zijn de rechten die er aan ontleend kunnen worden.

Wie kan mij helpen?

Featured Replies

Geplaatst:

Thor

Ik twijfel of dit een ondernemersvraag is.

Verder is je vraag niet echt compleet. Tijdelijk arbeidscontract of contract onbepaalde tijd? Valt het onder een CAO? Heel belangrijk: hoe lang is de proeftijd? Zijn er al werkzaamheden verricht? Is er een tijdsregistratie? etc

Zit je nog in de proeftijd dan is een contract weinig waard omdat je à la minute naar huis gestuurd kunt worden.

Ben je echter al een paar maandjes bezig en is er ondertussen ook al 2 keer loon betaald dan ben je gewoon in loondienst. Een rammelend contract, maakt samen met de werkelijke omstandigheden en de mondelinge afspraken dan samen "de overeenkomst".

In het echt blijk ik heel aaibaar

Geplaatst:

StevenK

Geachte Forumlezers,

Het volgende probleem ligt voor mijn voeten. Ik ben in het bezit van een arbeidscontract zonder ingangsdatum maar deze is echter wel getekend door beiden partijen. Het arbeidscontract is van een ander bedrijf van mijn zakenpartner. Wat is zo'n contract waard ? Wat zijn de rechten die er aan ontleend kunnen worden.

Wie kan mij helpen?

Aangezien een arbeidscontract in het geheel geen vereiste is voor het bestaan van een arbeidverhouding, zie ik het probleem niet.

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.