Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vragenoveronder
Vragenoveronder
Ik heb een kledingzaak met ook wat andere spullen.
Nu kreeg ik vandaag een klant die geinteresseerd was in een produkt maar ze wist niet zeker of het paste in haar huiskamer.
Ik bood aan om het bij tegenvallen retour te komen brengen.
Nu kreeg ik haar niet over de streep. Toen zei ze als het past dan vraag ik jou wel om het alsnog mee te brengen.
Ik merk dat ik het moeilijk vind bij onderhandelen om mensen over de streep te krijgen.
Heb ik goed gehandeld?
en hoeveel klanten krjigen jullie gemiddeld per dag en hoeveel kopen er daarvan?
Bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag