• 0

google aankleding 1e pagina van mijn eigen website

Goedendag ,

voor degene die dit leest misschien een kinderachtige vraag ( ik ben een nieuwkomer op internet ) , voor mijzelf een belangrijke vraag .

Stel dat mijn website www.^gitaarlessenvoorblinden.eu heet EN ik heb de website betaald en hij is geplaatst , ... en mensen typen gitaarlessenvoorblinden.eu in dan KAN het zijn dat onder mijn eigen website door Google vermeldingen komen die niet relevant zijn aan mijn eigen werk .

Hoe kan ik nu zorgen dat onder mijn eigen website IKZELF de gehele eerste pagina bezet . Door meerdere websites te kopen ? Door forums te bezoeken ,mezelf als ^ gitaarlessenvoorblinden ^ te registreren ? Of ?

Wie mij helpt krijgt als cadeautje een leuk optredentje van mij , stijl Gipsy Spaans gitaar op een feestje !

By the way , mijn eigen website heet anders hoor maar ik wil die naam even achter houden en met de persoon doornemen die mij een handje kan helpen .

vriendelijk bedankt voor jullie tijd en wie weet tot een muzikaal weerzien .

Alexander

0032 472 046 295

leon3858@hotmail.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

een van de dingen die je kan doen is inderdaad allemaal verschillende websites maken... dan heb je een kans.... Maar daartegen ben je wel ook je eigen concurrent en het kost veel werk, tijd en energie... Waarom zou je het willen...

 

 

(overigens ben ik met een project aardig op weg goed bezet te zijn op pagina 1 ...)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Je kunt ook pagina's maken op de sociale media zoals hyves en facebook en adverteren op marktplaats en andere populaire advertentie sites. Dat heeft mijn trainer ook gedaan met alle positieve gevolgen van dien. Hij deed het niet doelbewust, maar het had wel een goed effect.

 

Zoek maar eens in google op 'karate hilversum' en kijk hoe vaak we wel niet op de eerste pagina's staan. Ik denk dat we alleen al op de eerste 10 pagina's zo'n 90% van de links hebben. Echt absurd, maar wel leuk.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

...

Stel dat mijn website www.^gitaarlessenvoorblinden.eu heet EN ik heb de website betaald en hij is geplaatst , ... en mensen typen gitaarlessenvoorblinden.eu in dan KAN het zijn dat onder mijn eigen website door Google vermeldingen komen die niet relevant zijn aan mijn eigen werk .

Hoe kan ik nu zorgen dat onder mijn eigen website IKZELF de gehele eerste pagina bezet ....

Als de zoekresultaten ook aan derden mogen behoren, dan is het verspreiden van de url de oplossing. Zie pm voor een voorbeeld.

Link naar reactie
  • 0

...

Stel dat mijn website www.^gitaarlessenvoorblinden.eu heet EN ik heb de website betaald en hij is geplaatst , ... en mensen typen gitaarlessenvoorblinden.eu in dan KAN het zijn dat onder mijn eigen website door Google vermeldingen komen die niet relevant zijn aan mijn eigen werk .

Hoe kan ik nu zorgen dat onder mijn eigen website IKZELF de gehele eerste pagina bezet ....

Als de zoekresultaten ook aan derden mogen behoren, dan is het verspreiden van de url de oplossing. Zie pm voor een voorbeeld.

 

Ik ben nu wel heel nieuwsgierig

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

De key is gewoon linkbuilding. Veel mensen denken dat de juiste tekst je een hoge positie in google bezorgt, maar het is juist linkbuilding, die daarvoor zorgt. Zonder linkbuilding kan je tekst nog zo goed zijn, toch zul je amper in google voorkomen. Tuurlijk is content ook wel belangrijk, maar veel van de juiste links is veel belangrijker.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Beste Leon,

 

Als mensen in Google jouw domeinnaam intypen dus met de .eu erachter of .nl of wat je dan ook voor naam hebt dan zouden in principe al jouw geindexeerde pagina's als eerste moeten verschijnen. Dit wil zeggen: Stel je hebt een website met 20 pagina's en die zijn alle 20 geindexeerd door Google, dan zouden deze als eerste 20 moeten verschijnen in de resultaten wanneer men dus de domeinnaam van jou zoekt.

 

Maar: Dit kan afwijken als je site vrij nieuw is en nog niet alle pagina's zijn bezocht door Google en dus nog niet geindexeerd.

 

In de praktijk zullen niet veel mensen je volledige domeinnaam intikken in Google (van een visitekaartje misschien) maar zullen ze zoeken op bepaalde zoekwoorden zoals in jouw vooorbeeld wellicht "gitaarles voor blinden" . Hier ligt de uitdaging om bovenaan te komen.

 

Hoe doe je dit: Doe een gedegen zoekwoordenonderzoek in Google Adwords (hulpprogramma voor zoekwoorden)

Zorg ervoor dat je homepage ingericht wordt voor je belangrijkste zoekwoord en dat de overige zoekwoorden allen een eigen pagina krijgen binnen jouw website. Zorg dat de zoekwoorden een keer of 5-6 terugkomen in je teksten op de pagina's en dat je Title en Metadescription (ken je deze niet, Google ze dan even) ook het juiste zoekwoord bevatten. .Zorg dat je teksten minimaal 400-500 woorden bevatten (dit vind Google leuk :) ) en dan is het afwachten wat Google van je website vindt. Dit kan een maand of 2-3 duren voordat alles goed geindexeerd is. Sta je dan nog niet hoog genoeg dan kun je een beetje aan linkbuilding gaan werken en dan komt het helemaal goed. Bovenstaande is het belangrijkste in ieder geval, daarna volgt linkbuilding mits het nodig is.

 

Groet Stein

steinbeun @ linkbuilding en SEO

Link naar reactie
  • 0

De key is gewoon linkbuilding. Veel mensen denken dat de juiste tekst je een hoge positie in google bezorgt, maar het is juist linkbuilding, die daarvoor zorgt. Zonder linkbuilding kan je tekst nog zo goed zijn, toch zul je amper in google voorkomen. Tuurlijk is content ook wel belangrijk, maar veel van de juiste links is veel belangrijker.

 

Helaas is dit niet helemaal waar. In de regel is het een beetje 50/50 Linkbuilding is erg belangrijk maar.... zonder de juiste teksten ga je niet goed gevonden worden, het hangt een beetje met elkaar samen. Mocht je een website in een branche beginnen waar de competitie niet zo groot is dan is SEO van de website met goede teksten al genoeg om op een van de eerste drie plaatsen te komen in Google.

steinbeun @ linkbuilding en SEO

Link naar reactie
  • 0

De key is gewoon linkbuilding. Veel mensen denken dat de juiste tekst je een hoge positie in google bezorgt, maar het is juist linkbuilding, die daarvoor zorgt. Zonder linkbuilding kan je tekst nog zo goed zijn, toch zul je amper in google voorkomen. Tuurlijk is content ook wel belangrijk, maar veel van de juiste links is veel belangrijker.

 

Ik ben dit slechts gedeeltelijk met je eens. Ik zie veel van mijn sites met premium domeinen en weinig links <10 goed scoren en "slechte" domeinen met veel links slecht scoren.

Ik zie het als 40/35/25 = Domein/links/tekst

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0

Stel dat mijn website www.^gitaarlessenvoorblinden.eu heet EN ik heb de website betaald en hij is geplaatst , ... en mensen typen gitaarlessenvoorblinden.eu in dan KAN het zijn dat onder mijn eigen website door Google vermeldingen komen die niet relevant zijn aan mijn eigen werk .

 

Op zich wel een interessante vraag - ik zou niet direct weten waarom bezoekers je domeinnaam zouden googelen (als je een domein intikt in de adresbalk of toolbar ga je er direct heen), maar als iemand het toch doet:

 

Je krijgt ofwel een hele rij resultaten die allemaal van je eigen site komen (mits je genoeg subpaginas hebt natuurlijk), ofwel een #1 resultaat met direct daaronder een aantal links naar subpagina's in een overzichtje. In dat geval komen daaronder resultaten van overige domeinen, dat kunnen bijv je facebook/twitter/etc accounts zijn, maar ook persberichten van je bedrijf op nieuwssites, reviews, domein-informatie-websites en wat al niet meer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.