• 0

Hoe kun je meerdere Twitter accounts automatisch laten samenkomen op 1 account?

Hallo allemaal,

 

Ik zit met de volgende vraag:

Ik heb meerdere websites en daarbij behorende twitter accounts.

Alles valt onder de paraplu van Rinada.

Nu heb ik een account van Rinada en wil ik eigenlijk alle tweets van mij andere accounts automatisch opgenomen hebben/geretweet hebben door Rinada.

Als je dan het Rinada account ziet kun je direct alle tweets zien van de verschillende producten van Rinada.

 

Ik heb al een tijdje gezocht maar kan geen uitleg of progamma vinden die dit mogelijk maakt.

Is het mogelijk en zo ja, hoe?

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat soort programma's zijn er wel. Tenminste, ik kom wel eens accounts tegen die automatisch alles van een ander account retweeten. Zelfs mentions werden automatisch geretweet. ("RT @wouterhol leuk, dan zie ik je morgen") Of dit een zelfgemaakt programmaatje was/is of dat er vrij beschikbare programma's zijn dat weet ik niet.

Link naar reactie
  • 0

Tweets lezen kan eenvoudig met tweetdeck. Je voegt een kolom toe die zoekt op bepaalde termen.

 

De vraag is mij trouwens niet helemaal duidelijk, bedoel je dat je via facebook iets post en dat die post automatisch getweet wordt?

Dan heb je via www.facebook.com/twitter/ beide accounts gekoppeld.

 

Verder zijn er vele programa's en apps die automatisch iets voor je kunnen doen. Zowel betaald als onbetaald (IFFT, my tweets place, FB & T update scheduler)

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.