Geplaatst: 3 oktober 201212 j Herman55 154 berichten 8 Trofeeën 12 Reputatie Ik probeer een link te maken in m'n handtekening. Blijkbaar doe ik iets niet goed. Wie kan me helpen met de juiste instellingen? Ik heb de volgende string in m'n handtekening: culinair fotograaf Dit wordt niet als link maar als tekst weergegeven. culinaire fotografie
Geplaatst: 3 oktober 201212 j Joost Rietveld 23.2k berichten 95 Solutions 14 Trofeeën 2.5k Reputatie Moderator heb het meteen even aangepast voor je. Hieronder de notatie maar dan even met spaties achter , anders kan niemand het zien culinaire fotografie Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies
Geplaatst: 3 oktober 201212 j Herman55 154 berichten 8 Trofeeën 12 Reputatie Auteur Thx Joost. Had al gezocht maar geen handleiding kunnen vinden. Blijkt het toch anders te zijn dan gedacht. Problem solved. culinaire fotografie
Herman55
Ik probeer een link te maken in m'n handtekening. Blijkbaar doe ik iets niet goed. Wie kan me helpen met de juiste instellingen?
Ik heb de volgende string in m'n handtekening:
culinair fotograaf
Dit wordt niet als link maar als tekst weergegeven.
culinaire fotografie