Ik ben al een tijdje op zoek naar een betaalbaar order administratie software dat gekoppeld is aan een boekhoudprogramma.
Weet iemand een bedrijfssoftware dat voor mij een oplossing biedt?
Wat ik dus doe is;
- bestelling plaatsen bij leverancier
- bevestiging sturen naar de klant
- deze sales bevestiging meteen omzetten naar een factuur
Verder zou ik graag gebruik willen maken van;
- offerte uitbrengen; en indien van toepassing deze automatisch omzetten naar een factuur
- proforma factuur versturen
- credit notes etc..
Alles wat boven staat, dus de order administratie moet gekoppeld zijn met mijn boekhouding.
Hierin moet ik een klanten bestand kunnen aanmaken;
Artikel nummers kunnen aanmaken;
Inkoop- en verkoop facturen verwerken
Automatisch omzetbelasting aangifte
Automatsch ICP-opgave (hoog en laag)
Verder zou ik graag rapporten en grafieken willen zijn van mijn prestaties.
Gezocht op internet
Ik heb gekeken naar online boekhoudsoftware. Bijna allemaal waren ze hetzelfde met prijzen van €5 tot wel €100 per maand.
Wanneer ik een orderadministratie gekoppeld wil hebben aan zo'n boekhoudpakket dan kom ik terecht bij de grote jongens zoals exact, cash, imuis etc waarbij ik gauw €2000 plus €300 per jaar kwijt ben.
Wat ik steeds wel terug vind op internet zijn de Engelstalige oplossingen waarbij gratis orderadministratie software wordt aangeboden. Nadeel hiervan is dat het niet gekoppeld is aan onze valuta, belastingregels en bankwezen.
Deze kan je daarentegen wel koppelen met een Amerikaanse of Engelse boekhoudprogramma gebruiken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
VONDEL
VONDEL
Beste mensen,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een betaalbaar order administratie software dat gekoppeld is aan een boekhoudprogramma.
Weet iemand een bedrijfssoftware dat voor mij een oplossing biedt?
Wat ik dus doe is;
- bestelling plaatsen bij leverancier
- bevestiging sturen naar de klant
- deze sales bevestiging meteen omzetten naar een factuur
Verder zou ik graag gebruik willen maken van;
- offerte uitbrengen; en indien van toepassing deze automatisch omzetten naar een factuur
- proforma factuur versturen
- credit notes etc..
Alles wat boven staat, dus de order administratie moet gekoppeld zijn met mijn boekhouding.
Hierin moet ik een klanten bestand kunnen aanmaken;
Artikel nummers kunnen aanmaken;
Inkoop- en verkoop facturen verwerken
Automatisch omzetbelasting aangifte
Automatsch ICP-opgave (hoog en laag)
Verder zou ik graag rapporten en grafieken willen zijn van mijn prestaties.
Gezocht op internet
Ik heb gekeken naar online boekhoudsoftware. Bijna allemaal waren ze hetzelfde met prijzen van €5 tot wel €100 per maand.
Wanneer ik een orderadministratie gekoppeld wil hebben aan zo'n boekhoudpakket dan kom ik terecht bij de grote jongens zoals exact, cash, imuis etc waarbij ik gauw €2000 plus €300 per jaar kwijt ben.
Wat ik steeds wel terug vind op internet zijn de Engelstalige oplossingen waarbij gratis orderadministratie software wordt aangeboden. Nadeel hiervan is dat het niet gekoppeld is aan onze valuta, belastingregels en bankwezen.
Deze kan je daarentegen wel koppelen met een Amerikaanse of Engelse boekhoudprogramma gebruiken.
Jammer genoeg heb ik hier niets aan.
"Hebben jullie een oplossing voor mijn vraag"?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38595-betaalbaar-orderadministratie-gekoppeld-aan-een-boekhoudsoftware-gezocht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag