• 0

Bedrijf veranderd voorwaarden tijdens contract

Als bedrijf heb ik mij, helaas, ingeschreven bij een soort marktplaats voor ZZP'ers. Begin januari van dit jaar heb ik een jaar abonnement afgesloten bij deze club. Je kunt hierbij als bedrijf zijnde jezelf profileren naar opdrachtgevers in de hoop de, vaak onderbetaalde, opdracht te krijgen.

 

Nu is sinds enkele dagen hun reactie systeem op de opdrachten veranderd. Nu moet je jezelf persoonlijk profileren i.p.v. als bedrijf. Iets wat ik niet wil en wat, toen ik het abo afsloot, niet nodig/verplicht was.

 

Zou dit vallen onder een vorm van contractbreuk en ben ik dan nog verplicht de periodieke kosten te betalen? Ik heb mijn abonnement al opgezegd maar moet de laatste periode (okt, nov, dec) nog betalen. De betaling loopt via automatische incasso en is terug te vorderen.

 

mikewise freelance in vormgeving.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Morning!

 

Wat heeft deze partij tegen je gezegd toen je contact met ze opnam / hier mee confronteerde?

 

(overigens begrijp ik niet zo zeer het probleem... "jezelf" profileren is dan toch "jezelf" van het bedrijf?)

 

Of zoek je heel 'sterk' naar een reden om op-te-zeggen ?

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Môgge!

 

het is niet helemaal hetzelfde. Ik reageer op de opdrachten als bedrijf zijnde, niet als persoon. Ook al ben ik zelfstandige en zit mijn naam in mijn bedrijf, ik sta er als bedrijfje.

 

In hun reactie melden ze: "Bij het accepteren van de algemene voorwaarden bent u akkoord gegaan met onze regels. De regels worden nu strenger gecontroleerd".

 

Ze veranderen echter de spelregels tijdens het spel. Eerst was de regel dat je geen contactgegevens (website, email, telefoon etc) mag plaatsen. Daar heb ik mij altijd keurig aan gehouden.

 

Ik zoek niet zozeer naar een reden om op te zeggen. Dat is al gedaan ;)

 

mikewise freelance in vormgeving.

Link naar reactie
  • 0

Daar reageren ze helaas niet meer op.

 

Het was in den beginne zo dat het niet was toegestaan om contact gegevens naar de opdrachtgever te sturen en heb hier altijd aan voldaan. Nu is het niet meer toegestaan om als bedrijf jezelf te profileren. Het moet nu met je eigen naam en foto i.p.v. bedrijfsnaam en logo.

 

In mijn optiek hebben ze de spelregels veranderd tijdens het spelen. Nu vraag ik mij af of anderen dat ook zo zien of dat ik het alleen zo zie door mijn "rageface".

 

Het is sinds een week of 2 doorgevoerd zonder aankondiging.

 

mikewise freelance in vormgeving.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 188 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.