Orlandio Geplaatst: 24 oktober 2012 Geplaatst: 24 oktober 2012 Orlandio Junior 26 0 Graag zou ik een voorbeelden hiervan willen hebben. Op internet heb ik niet veel kunnen vinden. Link naar reactie
0 John B Geplaatst: 24 oktober 2012 Geplaatst: 24 oktober 2012 John B Legend 2,8k 258 Als ik even google kom ik aardig wat voorbeelden van allebei tegen. Zoek je willekeurige voorbeelden of ben je naar iets specifieks op zoek? Link naar reactie
0 Orlandio Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2012 Orlandio Junior 26 0 Als ik even google kom ik aardig wat voorbeelden van allebei tegen. Zoek je willekeurige voorbeelden of ben je naar iets specifieks op zoek? Ik ben opzoek naar uitleg met voorbeeld. Hoe je deze twee modellen stap voor stap kan maken. Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 24 oktober 2012 Geplaatst: 24 oktober 2012 Norbert Bakker Moderator 17,4k 26 1843 Ik ben opzoek naar uitleg met voorbeeld. Hoe je deze twee modellen stap voor stap kan maken. Mag ik vragen waarom/waarvoor je deze modellen nodig hebt of denkt te hebben? In tegenstelling tot je eerdere posts klinkt dit wel heel erg theoretisch; niet iets waar je aan denkt bij een webshop in avondkleding of een importeur van sauzen Ik help ondernemers aan inzicht in en betaalbare en betrouwbare oplossingen voor aansprakelijkheid, arbeidsongeschiktheid en pensioen. Vragen of offerte? ☛ contact Link naar reactie
0 ErwinL Geplaatst: 24 oktober 2012 Geplaatst: 24 oktober 2012 ErwinL Senior 75 6 Ik denk dat je hier dan wel wat aan hebt. http://supply-chain.org/f/SCOR%2090%20Overview%20Booklet.pdf Link naar reactie
Orlandio
Orlandio
Graag zou ik een voorbeelden hiervan willen hebben. Op internet heb ik niet veel kunnen vinden.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag