ik ben voor wat extra informatie langs mijn bank geweest.
Ze waren erg te spreken over mijn voorbereiding en namen alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.
De bankmanager stelde dat ik mijn financieel plan eens langs zou kunnen brengen vóórdat ik het officieel zou indienen zodat hij er naar zou kunnen kijken en eventueel om zo nog wat aanwijzingen te kunnen geven.
Wat vinden jullie hiervan ?
Hebben jullie hier ervaring mee ?
Loop ik dan niet het risico dat ik iets vreseljk "fout" heb opgeschreven en daardoor mijn geloofwaardigheid verlies of bouw ik op deze manier misschien juist een soort vertrouwensband op ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pjblok
pjblok
ik ben voor wat extra informatie langs mijn bank geweest.
Ze waren erg te spreken over mijn voorbereiding en namen alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.
De bankmanager stelde dat ik mijn financieel plan eens langs zou kunnen brengen vóórdat ik het officieel zou indienen zodat hij er naar zou kunnen kijken en eventueel om zo nog wat aanwijzingen te kunnen geven.
Wat vinden jullie hiervan ?
Hebben jullie hier ervaring mee ?
Loop ik dan niet het risico dat ik iets vreseljk "fout" heb opgeschreven en daardoor mijn geloofwaardigheid verlies of bouw ik op deze manier misschien juist een soort vertrouwensband op ?
PJ
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3881-financieel-plan-laten-voorkeuren-door-bank/Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag