Ik heb een horecabedrijf, welke te koop staat. Nu zijn er potentiële kandidaten met voldoende eigen middelen om het bedrijf te willen overnemen.
Helaas loopt dit nogal stroef, de schuld wordt gelegd bij de bank. Dit resulteert keer op keer op een verzoek van prijsverlaging.
Ik ben dus op zoek naar informatie van iemand die een beetje thuis is in de horeca-overnames. Die aan de hand van omzet/verkoopprijs/taxatie OG en inventaris wat meer info kan geven.
Helaas kan ik dit niet op het forum plaatsen omdat dit forum natuurlijk voor iedereen inzichtelijk is. Meer info graag via PM.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
passie
passie
Beste mensen,
Ik heb een horecabedrijf, welke te koop staat. Nu zijn er potentiële kandidaten met voldoende eigen middelen om het bedrijf te willen overnemen.
Helaas loopt dit nogal stroef, de schuld wordt gelegd bij de bank. Dit resulteert keer op keer op een verzoek van prijsverlaging.
Ik ben dus op zoek naar informatie van iemand die een beetje thuis is in de horeca-overnames. Die aan de hand van omzet/verkoopprijs/taxatie OG en inventaris wat meer info kan geven.
Helaas kan ik dit niet op het forum plaatsen omdat dit forum natuurlijk voor iedereen inzichtelijk is. Meer info graag via PM.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39078-vraag-ivm-moeilijke-overname-horecabedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag