• 0

golfwebshop

Ik ben Sander en ik zou graag met mijn broer een golf webshop starten. Ik ben eerstejaars student sportmarketing, en mijn broer weet alles van websites. De website staat als het moet binnen een week helemaal klaar. Thuis hebben we genoeg ruimte voor opslag in de schuur en een startkapitaal kan ook geregeld worden. Ik zou graag eerst beginnen met alleen golfballen.

 

Alleen de vraag is hoe ik nou het best mijn spullen kan inkopen. Ik heb al veel gezocht op internet maar ik kan nog niet echt wat vinden. Hoe kan ik dit het best aanpakken?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben Sander en ik zou graag met mijn broer een golf webshop starten. Ik ben eerstejaars student sportmarketing, en mijn broer weet alles van websites. De website staat als het moet binnen een week helemaal klaar. Thuis hebben we genoeg ruimte voor opslag in de schuur en een startkapitaal kan ook geregeld worden. Ik zou graag eerst beginnen met alleen golfballen.

 

Alleen de vraag is hoe ik nou het best mijn spullen kan inkopen. Ik heb al veel gezocht op internet maar ik kan nog niet echt wat vinden. Hoe kan ik dit het best aanpakken?

 

Zie toch best wat resultaten..

 

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0

golfballen. maar waar moet ik die het best inkopen?

 

Vraag: Wat voor auto's verkopen goed?

Antwoord: Auto's.

 

Ik heb de ballen verstand van golf (Ha! I made a funny ;D) maar..Waar ik naar toe wil is dat onderzoek wel handig is. Wat voor soort ballen zijn er? Wat verkoopt goed? Wat is populair? Op welke ballen zit een gezonde marge? Welke ballen hebben een overlap in deze factoren? Etc. Je zegt graag met golfballen te willen beginnen. Waarom?

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0