• 0

hoe vind ik de juiste fabrikant in china of turkije

Ik heb verschillende ideeën voor het creëren van een eigen productlijn van baby(kamer) accesoires. Nu vind het erg lastig om hiervoor de juiste fabrikant te vinden. Het betreft voor een groot deel producten van katoen; pyamas, slaapzakken, kussens, dekbedovertrekken, handdoeken en badjassen. Maar waar kan ik het beste beginnen? Kan ik beter hier samples laten maken en dan laten kopiëren.. waar haal ik de stoffen vandaan.. en als ik hier samples kan laten maken dan hebben ze later wellicht niet de juiste materialen om het te kopiëreren.. Hoe gaan andere bedrijven en merken hiermee om? Ik ben op dit moment nog erg in de beginfase omdat ik echt op dit punt blijf hangen..

 

Ook heb ik de vraag waar het nu eigenlijk het meest interessant is om spullen te fabriceren? china, turkije? ik ben erg benieuwd naar jullie meningen en ervaringen!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom zo ver? Aan je bericht te zien heb je er geen ervaring mee. heb je enig idee wat voor stress je je op je nek haalt als je alles zo ver laat ontwikkelen? Begin dichterbij. Portugal,Bulgarije,Polen. Ik noem maar even wat. Daar kan je heen. Kost niks er naar toe en je kan alles zien. Ik ben nu voor 100 euro op en neer naar Portugal. Daar kan geen stress van het verre oosten tegenop...

 

Ik ben al een 6 maanden bezig geweest voor 1 product, laat staan als jij er veel meer wilt...

 

Succes!

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad waarom ga je zo ver? Het is wellicht verstandiger om een land in Europa te kiezen om je artikelen te laten produceren.

 

Zo kan je beter en sneller communiceren met de fabrikant en kan je deze ook geregeld bezoeken. Als er dan wat mis gaat, kan je er sneller op inspringen en ontstaan er niet zo snel misverstanden. Als dit goed gaat, kan je daarna altijd nog uitwijken naar een fabrikant in China of Turkije.

 

Weet je ook al wat over de landen zelf? In China en Turkije zijn de regels en de werkcultuur heel anders.

 

Hier op HL vind je ook veel berichten van ondernemers die bijv. kleding willen laten produceren in Turkije of China. Hier kom je dus aan veel informatie.

 

www.speedmatters.nl

Uw Internationale Transport Partner

Link naar reactie
  • 0

Heb je al een ondernemingsplan gemaakt?

 

Met een financieel plan kun je er misschien achter komen dat het maken van textielproducten misschien wel net zoveel kosten als het hier laten maken door dames die thuis veel maken en hier nog best goed in zijn ook. Qua communicatie is het ook makkelijker.

 

Verder geef ik de link van mod edit 3, geen SPAM gericht op de vrouw en behandelt van ondernemingsplan tot zakelijke outfit. Ook als je hulp nodig hebt kun je mod edit 4, geen acquisitie

 

Focus je op een klein assortiment ten eerste en datgene wat goed aanslaat ga je mee verder. Wanneer je je aandacht op veel dingen tegelijk moet vestigen,en vooral in het begin kun je je hoofd aardig stoten.

 

Denk er vooral goed over na en schrijf veel op. Succes!

WWW.WOMANXYZ.COM

 

De plek voor vrouwen die willen ondernemen. Hulp bij een ondernemingsplan, tips bij een dip of gewoon gratis reclame voor je bedrijf. Log in en blijf op de hoogte!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 261 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.