Ik zit met het volgende kleine probleem. Ik heb de beschikking over 10 a 20 leveranciers voor mijn nieuwe webwinkel en de meeste (niet allemaal) bieden 90% hetzelfde aan qua assortiment en dan bedoel ik ook exact hetzelfde. Hoe kan ik het beste de leveranciers sorteren op prijs/kwaliteit? Doen we dit simpel met Word of iets dergelijks? Hoe hebben jullie dit ooit gedaan?
Ik wil namelijk de juiste keuze gaan maken tussen leveranciers, hierbij wil ik kijken naar de wekelijkse beschikbaarheid van de voorraad (heeft de leverancier vaak spullen op voorraad en kan hij snel naleveren), kwaliteit, productfoto's en franco levering ja of nee.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
W-Media
W-Media
Hallo allemaal,
Ik zit met het volgende kleine probleem. Ik heb de beschikking over 10 a 20 leveranciers voor mijn nieuwe webwinkel en de meeste (niet allemaal) bieden 90% hetzelfde aan qua assortiment en dan bedoel ik ook exact hetzelfde. Hoe kan ik het beste de leveranciers sorteren op prijs/kwaliteit? Doen we dit simpel met Word of iets dergelijks? Hoe hebben jullie dit ooit gedaan?
Ik wil namelijk de juiste keuze gaan maken tussen leveranciers, hierbij wil ik kijken naar de wekelijkse beschikbaarheid van de voorraad (heeft de leverancier vaak spullen op voorraad en kan hij snel naleveren), kwaliteit, productfoto's en franco levering ja of nee.
Mocht het topic verkeerd staan, mijn excuses.
YouTube HondenSteps
HondenSteps
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39395-leveranciers-sorteren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag